Nos, beadtam szervizbe az Xperia S-t (Cordon Electronics Kft, Budapest 4. kerület), elkezdett 2 hét után sárgulni a kijelzőnek az alsó része. Az a tapasztalatom, hogy ne oda vigyétek egyből! Szerettem volna cseretelefont, mert nekem elengedhetetlen a navigáció, meg az összes telefonszámom google fiókban van, meg naptár meg ilyenek, rá is kérdeztem, hogy cseretelefont kapok? Erre közölték, hogy nem adnak, mert azt csak a szolgáltatók szoktak adni! Utána meg mondták, hogy sms-ben értesítenek ha készen van a telefonom. Kérdem én, ez nem ellentmondásos kicsit? Nem adnak cseretelefont, de sms-t küldenek ha kész a telefon?? Azt meg hogy? Ha netán nincs valakinek otthon tartalék telefonja, az dögöljön meg??? Na és mi a helyzet a microSIM-mel? Adaptert nem kaptam a vodánál, amikor kivágták a normál SIM-ből a micro-t. Hogyan teszem be másik telefonba?? Ilyenekre nem gondolnak ezek? Még szerencse, hogy pont ilyen esetekre tartok itthon egy Samsung E250-et, na de a microSIM problémám még mindig nincsen megoldva... Felháborító. Számomra legalább is