Az a 15nap is olyan 15nap... én ugye a Cordonba vittem be az enyémet, és ott azt mondták, hogy ha van alkatrész, akkor 3-4nap, ha nincs alkatrész, akkor 1-2hét is lehet. Ebből kiindulva ha a T-hez viszed be, akkor már alapból 15nap az átfutási idő minimum, tudod, szállítás, ilyenek... Egyébként nem értem, miért nem adnak ki információt neked, miért csak a T-nek, hiszen te vagy a telefon tulajdonosa. Be kéne menni szerintem a Cordonba, meglengetni a T-s szerződésedet, és azt a papírt, amit akkor kaptál, amikor leadtad a telefont javításra. A te tulajdonod a telefon, szerintem kötelesek információt adni arról, hogy éppen mit csinálnak vele. Ha nem, akkor meg menjenek a fenébe. Nekem nagyon nem voltak szimpatikusak, én kérni szerettem volna tőlük cseretelefont, normális hangnemben kérdeztem, és lekezelően, flegmán válaszoltak, hogy az nincs, azt csak a szolgáltatók adnak...
Ez aztán az ügyfélközpontúság. Utána meg mondták, hogy sms-ben értesítenek ha kész a telefon. DE HOGYAN? Nem kaptam cseretelefont, akkor sms-ben hogyan értesüljek? Még szerencse, hogy volt itthon egy samsung e250 nekem, és telefonos ismerős tudott gyártani hozzá microsim adaptert.
Valami vendégkönyvet tarthatnának, mert szívesen beleírtam volna egy kis szöveget. Én a sima mezei user szemeimmel látom, hogy sárga a kijelzőnek egy része, ők meg mint szakszerviz, képzett szakemberekkel, műszeres vizsgálat, és huzamosabb tesztelés alatt nem vették észre a hibát? Hát menjenek már a sunyiba, milyen munka ez? Megmutattam telefonos ismerősömnek, ő is tisztán látta, hogy be van sárgulva a kijelző. De megmutattam nagyapámnak is, aki nem ért az ilyenekhez, ráadásul rossz a szeme, és ő is látta, hogy sárga a kijelző.