Siman elsore nem vesznek eszre semmit.. dolgozik ott ismerosom kivan nekik adva hogy elsore kotozkodni kell... maosdjara ha kicsit mergesebb hangvezellel kuldod vissza es megemlited a szerviz datumot azt is cserelik aminek nem volt baja.. sajna ez a biznisz... tudod ha mind 4. ember nrm kuldi vissza mar nyertek...
Tapatalk-kal küldve az én SM-G925F-el
Nekem 1 hét alatt 2x volt fent, a samuban azt mondták nem kell a tok, erre hétfőn jön a mail hogy kell. Szerdán bevittem hogy majd felküldik, erre szerdán nézem éjszaka hogy kiadták a telefont javítás nélkül. Csütörtököm hívom a samut hogy mégis mi a f@.... van, erre mondja hogy ők még nem kapták meg. írok mailt a tmx.nek hogy mi van, erre visszaírnak hogy kell a tok. Mondom a samu feladta, de a levelezési előzményekben benne van hogy ez volt megbeszélve, és kérdeztem hogy akkor miért küldték vissza. Erre mondja hogy ha felküldték a tokot akkor küldjem be a telefont is, meg írták hogy tok nélkül nem tudják megvizsgálni a kijelzőt. És mondom a többi probléma: eldobálja a mobilnetet, újraindulgat, ahhoz nem kell a tok. OMFG...
írtam nekik egy szép anyázós szépenbeszélős mailt, erre semmi válasz. Pénteken hívom a samut hogy WTF, erre mond egy másik munkalapszámot és megvan a telefon. Hurrá, javítás alatt. Péntek estére el is készültek vele, mindent kicseréltek csak az alaplapot nem..... Kiadott alkatrészek
6001003225 Csavar
6001001695 Csavar
GH9717162A Érintőplexi+LCD+keret+HOME gomb fekete ( S6E )
GH8112781A A/STAPE BACKGLASS OUTTER(R/KIT)SMG925F
GH9608376A Keret fekete ( S6E )
GH9608226A USB panel ( S6E )
Volt szoftverezés is, remélem nem 5.1.1-el kapom vissza.
Ha minden igaz hétfőn mehetek majd érte. Eddig ennyi de van egy olyan érzésem hogy nem lesz itt vége a történetnek.