Egy kis történet az S6 EDGE tulajoknak.
1. képernyő forgatás nem működik.
2. T-mobile 1430 felhív, válasz, próbáljam meg a gyári visszaállítást, lehet valami frissítés okozta, vagy ha nem vigyem be valamelyik t-pont szervizbe.
3. Gyári visszaállítás után is kakukk, itthon megnéztem, gyorsulásmérő y tengelye beállva, irány Örs vezér téri Árkád emeleti T-mobile
4. Az ügyfélszolgálatos hölgy válasza a problémára: szervizük nincs, cserekészüléket nem tudnak biztosítani, ott hagyhatom, beküldik, de legalább 2 hét mire lesz belőle valami. Addig ők készüléket nem adnak, javasolja inkább vigyem be valamelyik samsung szervizbe. Persze a részleteket, és az előfizetési díjat addig is fizetnem kell, amíg nincs telefonom, mert ez nem az ők hibája, beszéljem le a kártérítést a samsungosokkal.
5. 1430 újra, hogy ezek az információk helytállóak e, majd mikor megkérdeztem hogy miért is kéne egy olyan készülék részleteit és a szolgáltatást fizetnem addig, amit én a T-mobiltól vettem, és a pénzt nem a samsungnak, hanem nekik utalom (mindezt normális emberi hangon és elég szofisztikáltan), akkor egyszerűen kinyomott, és érdekes módon sms sem jött, hogy kivel beszéltem.
6. Váci út 30 alatt található Samsung szerviz és márkabolt a telefonban este fél 6 körül, ahol is azt az információt kapom mikor felvázoltam hogy milyen készülékkel milyen hibajelenségem van, hogy vigyem be nyugodtan, sőt akár gyors szerviz is van egy óra alatt, este 8-ig vannak. 6 óra körül megérkeztem, ahol is a kedves ügyfélszolgálatos hölgy kifejtette, hogy gyors szerviz ma már biztos nincs ( hisz 30 perce mondtak csak mást ), és akkor ott hagyhatom leadni a telefonom. Kérésemre, hogy csere készüléket tudnak e biztosítani, elővett egy maximum 15 ezer forint értékű régi samsung kis telefont. Meg sem kérdeztem, hogy ez pl a nano sim kártyámmal hogyan fog működni, vagy hogy átalakítót ki ad, inkább kértem hogy beszéljen a szervizessel, egyáltalán mit tud mondani erre a gondra, és a javításra, hisz ez egy eléggé ismert, világszerte előforduló hiba. 10 perc várakozás után a hölgytől azt az információt kaptam, hogy mivel ez egy prémium készülék, így ők nem is fognak bele a szerelésébe, vigyem ki a Telemaxba Budaörsre, vagy ők kiküldhetik, de az legalább 3-5 munkanap plusz a javítás ideje.
7. A Telemax, mint ezek szerint a prémium Samsung készülékek szervize telefonos ügyfélszolgálattal nem rendelkezik, csak írásos formában lehet velük kommunikálni.
Na itt állok most, kezd egy kicsit elegem lenni, most fogalmazok egy szép levelet a T-mobilenak, a Samsung Magyarországnak, a Váci utcai szerviznek, hogy akkor beszélgessenek egymással, hogy ki miért felelős, hogy lehet egy ilyen dolgot egyszerűen, olcsón, európai módon megoldani, rövid határidővel megoldani, nem egymásra kenni a dolgokat, főleg egy olyan eszköz esetében, ami a márka egyik zászlós hajója, és a hiba köztudott, úgy is csak készülék cserével orvosolható.