Én voltam akinek 2-er járt szervizben a készüléke és 1-er volt bevizsgáláson és 6 hét levelezés és egy videó küldés a hibáról meg győzte őket arról hogy nem jó a kütyüm.Ezután kis idő elteltével kaptam egy csereutalványt amit ha akarok be válthatok vagy visszakaphatom a készülék vásárláskori árát 3 hónapon belül.Kaptam egy 2200mAh-s külső akkumulátort a kellemetlenségekért cserébe a Samsung-l.
Sztem ígyse jártál akkor rosszul
ezért szeretem azért a samsungot... csak hát lehetett volna ígyis indítani.. nálam érdekes hogy mindkétszer teljesen normálisan jártak el... egyszer ugye cserélték a kamera modult... most meg igazából azon kívül hogy hébe hóba előjött ez a merülés stb a kamera nem is rosszalkodott csak úgy mond bekamuztam mert eladásnál azért sokat számít hogy vadiúj a készülék;) és pikk pakk jöttek és szó nélkül cserélték a készüléket.
Kérdezte a futár hogy ezen kívül megvagyok e elégedve a készülékkel lehet ha azt mondom nem vigyék innen én is kaptam volna egy ilyen utalványt?
Küldve az én SM-G925F-emről