Hivd a szervizt... kicserelik az egesz telefont egy ujra... az enyemet penteken csereltek emiatt.. semmit nem nez a knoxon kivul. Kb 5 perc volt kijott lefotozta a papirokat kivett boritekbol egy ujat ami mar a te regid imei szamara van bepprgranozva es ennyi alairsz es kaptal egy vadi uj s5t.
Érdekelne, hogy milyen módon sikerült őket rávenned a cserére? Engem avval zsibbasztanak, hogyküldjem be a telefont minden tartozékával, dobozával, és kivizsgálják a hibát. Javítás nem történik, csak bevizsgálás. Valaki írta, hogy neki simán visszaküldték a telefont avval, hogy a szervizben a mérnökök nem tudták generálni a hibát, ezért visszaküldték neki a telefont, hogy hibátlan. Én is írtam nekik, hogy mivel nem álandó hibáról van szó, ezért hetekig is tarthat a javítás és addig nekem készülék nélkül kell maradnom, illetve mivel én is napi szinten javítok műszaki berendezéseket, de leégne az arcomról a bőr, ha pár naponbelül visszahoznák ugyan avval a hibával. És, hogy náluk ez, hogy lehetséges. De csak azt szajkózták, hogy be kell küldenem hozzájuk a készüléket. Kicsit hosszúra sikeredett, de jelenleg itt tartok, hogy inkább figyelem és újraindítom, mint szakbarbárok kezébe adjam a telót.