2024, 11 28, 18:02:45

Szerző Téma: Samsung szerviz információk, tapasztalatok  (Megtekintve 178691 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nem elérhető JLT1

  • DOUBLE CLUB
  • Hozzászólások: 7
  • Navigáció / Navigation: Moha bá
  • PDA: HTC Kaiser; Omnia
  • PDA ROM: P:28227_PFC_HUN, T:DXID1
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #125 Dátum: 2009, 02 27, 23:47:07 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Sajnos ez már nem él, viszont a jobb cégek még a régi feltételek szerint cserélhetik (jó reklám a cégnek) a készüléket...

Az igaz, hogy ez a törvény már nem él, viszont a törvény kimondja:
"A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4.§ (2)"
"Ha pl. cserekészüléket biztosítanak a javítás idejére (ezt nem kötelesek megtenni), akkor nyilván kisebb a fogyasztónak okozott kellemtlenség, kicsitt hoszabb javítási idő is elfogadható."
Ha tudja bizonyítani (már pedig miért ne tudná, hiszen kapott biztosan átvételi elismervényt) az eltelt időt, akkor hivatkozhat arra, hogy jelentős kényelmetlenséget okoztak neki az elhúzódó javítással, ezért javítás helyett cserét kérhet vagy eláll a szerződéstől és kéri vissza az akkori teljes vételárat.
A 30 nap vagy azon túli javítási idő a jelentős kényelmetlenségbe már beletartozik, mivel nem tudja használni a terméket.
Részletek innen:
You are not allowed to view links. Register or Login
Én is jártam már így annak idején a miókával és engem is csak hitegettek. Mikor közöltem a jogszabályt és, hogy ha 1-2 napon belűl nem kapom meg a készüléket megjavítva, írásban (tértivevényes levélben) elállok a szerződéstől, láss csodát 2 napon belűl hívtak, hogy mehetek érte.
Tehát nyugodtan hivatkozhat a jogszabályra és elkezdheti verni az asztalt náluk.

Nem elérhető Atthead

  • Örökös Tag
  • *
  • Hozzászólások: 335
  • PDA: iPhone 3GS, i900, Palm T5, Asus n639
  • PDA ROM: DXID1, 6.5
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #126 Dátum: 2009, 02 28, 14:54:31 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Az igaz, hogy ez a törvény már nem él, viszont a törvény kimondja:
"A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4.§ (2)"
"Ha pl. cserekészüléket biztosítanak a javítás idejére (ezt nem kötelesek megtenni), akkor nyilván kisebb a fogyasztónak okozott kellemtlenség, kicsitt hoszabb javítási idő is elfogadható."
Ha tudja bizonyítani (már pedig miért ne tudná, hiszen kapott biztosan átvételi elismervényt) az eltelt időt, akkor hivatkozhat arra, hogy jelentős kényelmetlenséget okoztak neki az elhúzódó javítással, ezért javítás helyett cserét kérhet vagy eláll a szerződéstől és kéri vissza az akkori teljes vételárat.
A 30 nap vagy azon túli javítási idő a jelentős kényelmetlenségbe már beletartozik, mivel nem tudja használni a terméket.
Részletek innen:
You are not allowed to view links. Register or Login
Én is jártam már így annak idején a miókával és engem is csak hitegettek. Mikor közöltem a jogszabályt és, hogy ha 1-2 napon belűl nem kapom meg a készüléket megjavítva, írásban (tértivevényes levélben) elállok a szerződéstől, láss csodát 2 napon belűl hívtak, hogy mehetek érte.
Tehát nyugodtan hivatkozhat a jogszabályra és elkezdheti verni az asztalt náluk.
Perszehogy verheted az asztalt, de nem kötelezi ez a jogszabály semmire az eltelt idő alapján céget, mióta megszűnt a 30 nap utáni kötelező csere, mint olyan. Az okozott kellemetlenség pedig nagyon képlékeny dolog, nem hiszem, hogy egyszerű elbíráltatni ennek a súlyát, de ha bíróságra kerül az ügy, akkor már úgyis sokat fogsz várni a megoldásra.
Ha belefutsz egy ilyen láthatóan sunnyogó cégbe, és csak húzódik az a javítás, akkor gondold végig, mit fogadnál el esetleg a készüléked helyett, másik ugyanolyat, más típust, ha ugyanolyan nincs, vagy az eredeti vételárat, ezzel menj be hozzájuk, jelezd, mint új igényt, ha eddig a "javítás" volt az igényed a jegyzőkönyvben, és várd meg, 3 munkanapon belül mit reagálnak rá. Aztán ha nem vagy elégedett a dolgok menetével, magánemberként fordulhatsz a Fogyasztóvédelemhez, ha pedig cég vette a készüléked, akkor marad egyenesen a bíróság, ha nem tudtok megegyezni az eladóval.

Nem elérhető Enjoy

  • DOUBLE CLUB
  • Hozzászólások: 161
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: iGO Primo
  • PDA: iPhone 5
  • PDA ROM: iOS 6.0.2
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #127 Dátum: 2009, 02 28, 16:33:03 »
Nah, már alig bírom az Omnia nélkül, pedig még csak 6órája, hogy leadtam a Westendben  >:(
Fall seven times, stand up eight!

Nem elérhető polonic

  • Hozzászólások: 968
  • Navigáció / Navigation: HERE Drive+ Beta
  • PDA: Nokia Lumia 920
  • PDA ROM: WP8
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #128 Dátum: 2009, 02 28, 17:03:59 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Nah, már alig bírom az Omnia nélkül, pedig még csak 6órája, hogy leadtam a Westendben  >:(
Mi lesz veled akkor a jövő héten?  :) Mit mondtak egyébként, mikor végeznek vele?
visitors can't see pics , please You are not allowed to view links. Register or Login or You are not allowed to view links. Register or Login

Nem elérhető Enjoy

  • DOUBLE CLUB
  • Hozzászólások: 161
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: iGO Primo
  • PDA: iPhone 5
  • PDA ROM: iOS 6.0.2
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #129 Dátum: 2009, 03 01, 10:09:19 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Mi lesz veled akkor a jövő héten?  :) Mit mondtak egyébként, mikor végeznek vele?
12munkanap, mert elviszik Budaörsre a nagyszervizbe
(kijelző serceg, kijelző foltos, kijelző pixelhibás, touchpad ferdén van benne)
Fall seven times, stand up eight!

Nem elérhető berigazek

  • Hozzászólások: 661
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: iGO,Sygic Aura
  • PDA: Samsung Galaxy Note 3 Dual Sim SN-9002
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #130 Dátum: 2009, 03 02, 16:18:03 »
Üdv mindenkinek!

Én is sajna most vittem délelőtt a T-mobil szervizébe a gépemet,mert 3 óra alatt 40 %-ot esett az akksi töltöttsége,ez nekem furcsa,és bluetooth-on pedig nem tudok fogadni fájlt,ha feltelepítettem 1-2 progit a PDA-ra,pedig ugyanazokat a progikat használom,mint a többi PDA-n!
,,Tanulj tinó,ökör lesz belőled!"

Nem elérhető Feketebárány

  • Hozzászólások: 21
  • Navigáció / Navigation: nav n go igo
  • PDA: Samsung GT-I9100
  • Skype: artatlanbarany
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #131 Dátum: 2009, 03 10, 18:43:06 »
én leejtettem, és a kijelzőn lettek apró karcok, plusz a készülék testen is horzsolás oldalt, van esély arra hogy gariban kicserélik a házat? :(

Nem elérhető Atthead

  • Örökös Tag
  • *
  • Hozzászólások: 335
  • PDA: iPhone 3GS, i900, Palm T5, Asus n639
  • PDA ROM: DXID1, 6.5
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #132 Dátum: 2009, 03 11, 12:46:58 »
You are not allowed to view links. Register or Login
én leejtettem, és a kijelzőn lettek apró karcok, plusz a készülék testen is horzsolás oldalt, van esély arra hogy gariban kicserélik a házat? :(
Nincs. Tipikusan ez az az eset, ami garantáltan nem garanciális, hogyha leejted.
Nincs képernyővédő fóliád sem?

Nem elérhető Feketebárány

  • Hozzászólások: 21
  • Navigáció / Navigation: nav n go igo
  • PDA: Samsung GT-I9100
  • Skype: artatlanbarany
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #133 Dátum: 2009, 03 11, 16:01:31 »
Nincs :( most nézegettem, a zagg féle teljes testes-t de így nincs nagyon értelme megvennem.

Nem elérhető Atthead

  • Örökös Tag
  • *
  • Hozzászólások: 335
  • PDA: iPhone 3GS, i900, Palm T5, Asus n639
  • PDA ROM: DXID1, 6.5
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #134 Dátum: 2009, 03 12, 18:19:37 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Nincs :( most nézegettem, a zagg féle teljes testes-t de így nincs nagyon értelme megvennem.
Nézd, ha házat, LCD-t nem cseréltetsz most, akkor a további sérülésektől megvédheted még az Omniádat, mert kevesebb karc nem lesz már rajta, de több lehet. Ha teljes testest nem is, egy képernyővédő fóliát érdemes venned szerintem.

Nem elérhető egresij

  • Hozzászólások: 61
    • Egresi János - Kastélyok
  • Navigáció / Navigation: iGo8.3.2.138649 All Európa
  • PDA: i900-Win 6.5
  • PDA ROM: i900-DXID1 WM 6.5 (Romovics, angol)
  • Skype: egresi.janos
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #135 Dátum: 2009, 03 12, 22:02:44 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Köszönöm a javaslatokat, nagyon jók, így közelebb juthatok az igazi okhoz, hiába több szem, többet lát.

Előzetesen, két autós töltöm van, mindkettővel ugyanazt produkálta, ez persze nem zárja ki, hogy mégis csak az autós töltővel együtt jelenkezhet a hiba.
A különböző próbához kell 1-2 nap, jelentkezem ha megvan az eredmény.

Néhány hét tapasztalat után sem tudom az igazi hiba okát, a szervizben újra járt a készülék, újra megállapították jegyzökönyvben rögzítve a készüléknek semmi baja, a használat során a melegedés normális. Nos ennyit a szerízről.
A fogyasztóvédelemről pedig itt olvashattok részletesebben: You are not allowed to view links. Register or Login
Az már biztos, hogy a hiba oly módon jelentkezik, hogy hiába van bedugva az autós töltőbe a sami, még azt sem jelzi, hogy be van dugva, a töltön lévő zöld led a bedugáskor felgyulad, majd kialszik, a sami kattan, mint amikor valóban bedugom a kábelt, ilyenkor forró a készülék. De ez a jelenség változó időpontban jelentkezik 15 perc és 3 óra között.

A szervizről és a szolgáltató segítségéről már lemondtam, javaslat?
Egresi János
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Nem elérhető egresij

  • Hozzászólások: 61
    • Egresi János - Kastélyok
  • Navigáció / Navigation: iGo8.3.2.138649 All Európa
  • PDA: i900-Win 6.5
  • PDA ROM: i900-DXID1 WM 6.5 (Romovics, angol)
  • Skype: egresi.janos
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #136 Dátum: 2009, 03 16, 21:39:46 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Néhány hét tapasztalat után sem tudom az igazi hiba okát, a szervizben újra járt a készülék, újra megállapították jegyzökönyvben rögzítve a készüléknek semmi baja, a használat során a melegedés normális. Nos ennyit a szerízről.
A fogyasztóvédelemről pedig itt olvashattok részletesebben: You are not allowed to view links. Register or Login

A szervizről és a szolgáltató segítségéről már lemondtam, javaslat?

Megjött a Samsung márkaszerviz véleménye (utolsó, láthatóan részükről le van zárva a téma!):
  Tisztelt Ügyfél!
 
     Az Ön elégedettségét szem előtt tartva cseréltük le
     a készülék fődarabját,amely a teljes működtető és
     antenna részt is tartalmazza.Ha az Ön által tapasztalt
     jelenségek fenn maradtak úgy ezt nem, a készülék
     hardveres része okozza,hanem esetleges beállítások
     egymásra futásai lehetnek.
     Az Ön által a készülékre töltött"ROM" szoftver a füg-
     etlen értékesítésű készülékhez tartozik és nem tar-
     talmazza a disztribútori (TMH) jellegzetességeket.
     A gépkocsi töltőként kérjük eredeti gyári tartozékot
     használjon!
     Továbbiakban a gyártó fenntartja magának a változta-
     tás jogát,így elképzelhető újabb szoftver változatok
     megjelenése,amely módosítja a működési paramétere-
     ket.Ezzel kapcsolatban a későbbiekben a Samsung
     ügyfélszolgálatánál tud érdeklödni:(06-80-SAMSUNG)
     
     Köszönjük megértését és türelmét.
     
     
Tisztelettel:

                         CIRMA Hungary Kft.
Egresi János
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Nem elérhető Maci70

  • DOUBLE CLUB
  • Hozzászólások: 474
  • PDA: Samsung A5+ Iphone 6
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #137 Dátum: 2009, 03 16, 21:59:09 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Megjött a Samsung márkaszerviz véleménye (utolsó, láthatóan részükről le van zárva a téma!):
  Tisztelt Ügyfél!
 
     Az Ön elégedettségét szem előtt tartva cseréltük le
     a készülék fődarabját,amely a teljes működtető és
     antenna részt is tartalmazza.Ha az Ön által tapasztalt
     jelenségek fenn maradtak úgy ezt nem, a készülék
     hardveres része okozza,hanem esetleges beállítások
     egymásra futásai lehetnek.
     Az Ön által a készülékre töltött"ROM" szoftver a füg-
     etlen értékesítésű készülékhez tartozik és nem tar-
     talmazza a disztribútori (TMH) jellegzetességeket.
     A gépkocsi töltőként kérjük eredeti gyári tartozékot
     használjon!
     Továbbiakban a gyártó fenntartja magának a változta-
     tás jogát,így elképzelhető újabb szoftver változatok
     megjelenése,amely módosítja a működési paramétere-
     ket.Ezzel kapcsolatban a későbbiekben a Samsung
     ügyfélszolgálatánál tud érdeklödni:(06-80-SAMSUNG)
     
     Köszönjük megértését és türelmét.
     
     
Tisztelettel:

                         CIRMA Hungary Kft.
Szia!
Az volt a baj, hogy melegedett nagyon ? Az enyém is. Tegnap teszteltem. Miskolc indulás 80%-on akksi. Gyári autós töltő + GPS, BT autó kihangosító. Melegedett. Gyöngyös labanc kút cigiszünet, töltőről levesz tűz Bp XIV.ker. Menet közben csak GPS használatnál is meleg bár nem annyira , mint autós töltőn. Sztem ez nem extrém, de okosakabbak majd megmondják.
1ébként 40%-ra ment le az akku Gyöngyöstől Bp-ig. Én azt tapasztaltam, hogy usb vagy autós töltő nem ér fel a hálózatival.
Életed forgatókönyvében Te játszod a főszerepet ! Nem mindig hálás a szerep, de ez van :D

Nem elérhető egresij

  • Hozzászólások: 61
    • Egresi János - Kastélyok
  • Navigáció / Navigation: iGo8.3.2.138649 All Európa
  • PDA: i900-Win 6.5
  • PDA ROM: i900-DXID1 WM 6.5 (Romovics, angol)
  • Skype: egresi.janos
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #138 Dátum: 2009, 03 16, 22:10:21 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Szia!
Az volt a baj, hogy melegedett nagyon ? Az enyém is. Tegnap teszteltem. Miskolc indulás 80%-on akksi. Gyári autós töltő + GPS, BT autó kihangosító. Melegedett. Gyöngyös labanc kút cigiszünet, töltőről levesz tűz Bp XIV.ker. Menet közben csak GPS használatnál is meleg bár nem annyira , mint autós töltőn. Sztem ez nem extrém, de okosakabbak majd megmondják.
1ébként 40%-ra ment le az akku Gyöngyöstől Bp-ig. Én azt tapasztaltam, hogy usb vagy autós töltő nem ér fel a hálózatival.

Igen szerintem is a túlmelegedés a legfőbb gond, de a folyamatos hátérvilágítástól és az autós töltő használattól csak ilyen lehet, csak az a furcsa, hogy ezt a szerviz (márkaszerviz ?), miért tagadja le!

Módszerem a következő lett (bevált):
·         A készüléktartót az autó szélvédőjének közepéről áthelyeztem a bal sarokba, így a követlen napsütés nem éri közvetlenül (üvegházhatás, külső felmelegítés).

·         A beállításoknál, a kijelző háttérvilágítását „automatára” állítottam, így mindig csak a szükséges mértékben világít (melegít) a külső fényhez alkalmazkodva.

·         A külső áramforrás beállításánál ugyan a kijelző kikapcsolást nem engedtem, de a világítást vegye le 1 perc után. Így 1 perc elteltével kikapcsolja a háttérvilágítást, de halványan látható marad a térkép).

·         A korábbi BSHI1 szolgáltatói ROM verziónál az iGo-8 navigációs szoftver „energiatakarékos” módja nem volt használható. Ugyan a kijelzőt, az utolsó manővert követően a szoftver kikapcsolta (teljesen), de a következő manőver előtt nem tudta visszakapcsolni, csak a hang navigáció működött tovább, míg a készülék ki/be gombjával újból vissza nem kapcsoltam a kijelzőt. Az XDHK2 ROM-tól felfelé (DXIA5 is) való frissítést követően viszont működik az iGo-8 „energiatakarékos” módja a következők szerint:

   o        Manővert követően leveszi a háttérvilágítást (kb. 20-30 másodperc múlva), de a kijelzőt nem kapcsolja ki, halványan látható marad. Bármikor rábökve a kijelzőre a teljes háttérvilágítás visszakapcsolásra kerül.

   o        A következő manővert megelőző 1000 méterrel a háttérvilágítást automatikusan visszakapcsolja, autópályán 3000 méter a visszakapcsolási határ.

   o        A manőver befejezését követően ismét kikapcsolja a háttérvilágítást.

Az alkalmazott beállítási móddal normál esetben el tudom kerülni a készülék túlmelegedését, kipróbáltam egy 800 km hosszú úton (12 óra) is, és egyszersem melegedett túl, nem fagyott le.
Egresi János
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Nem elérhető Maci70

  • DOUBLE CLUB
  • Hozzászólások: 474
  • PDA: Samsung A5+ Iphone 6
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #139 Dátum: 2009, 03 16, 22:13:07 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Igen szerintem is a túlmelegedés a legfőbb gond, de a folyamatos hátérvilágítástól és az autós töltő használattól csak ilyen lehet, csak az a furcsa, hogy ezt a szerviz (márkaszerviz ?), miért tagadja le!

Módszerem a következő lett (bevált):
·         A készüléktartót az autó szélvédőjének közepéről áthelyeztem a bal sarokba, így a követlen napsütés nem éri közvetlenül (üvegházhatás, külső felmelegítés).

·         A beállításoknál, a kijelző háttérvilágítását „automatára” állítottam, így mindig csak a szükséges mértékben világít (melegít) a külső fényhez alkalmazkodva.

·         A külső áramforrás beállításánál ugyan a kijelző kikapcsolást nem engedtem, de a világítást vegye le 1 perc után. Így 1 perc elteltével kikapcsolja a háttérvilágítást, de halványan látható marad a térkép).

·         A korábbi BSHI1 szolgáltatói ROM verziónál az iGo-8 navigációs szoftver „energiatakarékos” módja nem volt használható. Ugyan a kijelzőt, az utolsó manővert követően a szoftver kikapcsolta (teljesen), de a következő manőver előtt nem tudta visszakapcsolni, csak a hang navigáció működött tovább, míg a készülék ki/be gombjával újból vissza nem kapcsoltam a kijelzőt. Az XDHK2 ROM-tól felfelé (DXIA5 is) való frissítést követően viszont működik az iGo-8 „energiatakarékos” módja a következők szerint:

   o        Manővert követően leveszi a háttérvilágítást (kb. 20-30 másodperc múlva), de a kijelzőt nem kapcsolja ki, halványan látható marad. Bármikor rábökve a kijelzőre a teljes háttérvilágítás visszakapcsolásra kerül.

   o        A következő manővert megelőző 1000 méterrel a háttérvilágítást automatikusan visszakapcsolja, autópályán 3000 méter a visszakapcsolási határ.

   o        A manőver befejezését követően ismét kikapcsolja a háttérvilágítást.

Az alkalmazott beállítási móddal normál esetben el tudom kerülni a készülék túlmelegedését, kipróbáltam egy 800 km hosszú úton (12 óra) is, és egyszersem melegedett túl, nem fagyott le.
Köszi a tanulságokat. Akkor én is elkezdem tesztelni útközben. 3 évente megyek 200 ezer km-t valami majd csak kiderül :D
Életed forgatókönyvében Te játszod a főszerepet ! Nem mindig hálás a szerep, de ez van :D

Nem elérhető hAliG

  • DOUBLE CLUB
  • Hozzászólások: 354
  • Navigáció / Navigation: MotoNav
  • PDA: HTC Desire
  • PDA ROM: Gyári 2.3.3
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #140 Dátum: 2009, 03 18, 13:18:26 »
Nekem már régóta meglévő problémám (váráslás óta, csak akkor nem tűnt fel egyből), hogy a "lerakó" gombot elég erősen kell megnyomni, hogy érzékelje a megnyomást.
Ha normális erővel (ahogy kellene működnie) nyomom meg, érezni a "kattanást", de nem csinál semmit, és hát ugye ez rohadtul bosszantó!

Volt valakinek ilyen problémája? Ha elviszem szervizbe, gondolom nem látom néhány napig, hétig :S
Tökéletes lenne minden, ha ez rendesen működne..

Valami javaslat?

Nem elérhető thebiker

  • ALAPÍTÓ TAG
  • *****
  • Hozzászólások: 1832
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: térkép
  • PDA: OPPO Find 7
  • PDA ROM: 5.0.2
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #141 Dátum: 2009, 03 18, 14:50:52 »
Most, hogy így mondjátok, nekem a bekapcsoló gomb nagyon rossz. A festék is lekopott már róla!!

Nem elérhető patience

  • ADMIN
  • Örökös tag
  • *****
  • Hozzászólások: 19731
  • Nem: Nő
    • i900.eoldal.hu
  • Navigáció / Navigation: Waze
  • PDA: Iphone 5SE
  • PDA ROM: 9.3.1
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #142 Dátum: 2009, 03 18, 14:53:42 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Most, hogy így mondjátok, nekem a bekapcsoló gomb nagyon rossz. A festék is lekopott már róla!!

Mire használod a bekapcsoló gombot? Én romfrissítéskor szoktam csak nyomogatni  :shock:
Keresem a következő szavak jelentését:  leszeret, felszeret, kiakar, leakar, beakar, lelehet, fellehet

Nem elérhető kiskutya

  • Support-ER
  • ***
  • Hozzászólások: 728
  • Navigáció / Navigation: Primo2
  • PDA: i900; HD2; O3D; Huawei S7; i9300
  • PDA ROM: DXID1/HIDE23 WM65B23547; PACman v1.2a; ThiaiZO3D v2.8; PFC 4.0.3 v5; R2D2 v5.1
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #143 Dátum: 2009, 03 18, 15:27:16 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Mire használod a bekapcsoló gombot? Én romfrissítéskor szoktam csak nyomogatni  :shock:

Nekem meg csak ezzel a gombbal kapcsol be készenlétből.
Az érvek súlyát a legtöbb esetben az érvelőjével együtt mérik.

Nem elérhető hAliG

  • DOUBLE CLUB
  • Hozzászólások: 354
  • Navigáció / Navigation: MotoNav
  • PDA: HTC Desire
  • PDA ROM: Gyári 2.3.3
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #144 Dátum: 2009, 03 18, 15:28:03 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Mire használod a bekapcsoló gombot? Én romfrissítéskor szoktam csak nyomogatni  :shock:

Én pl. a kijelzőt kapcsolom le vele, napjában úgy 30-40szer, de nekem szerencsére nem kopott (még) le  :ok:

Viszont ez a lerakó gomb idegesít, a legrosszabb, hogy van úgy néha, hogy megnyomom normál erővel (és nem figyelek oda), de nem szakad meg a beszélgetés.. csak ha a másik oldalon is lenyomják.

Nem elérhető patience

  • ADMIN
  • Örökös tag
  • *****
  • Hozzászólások: 19731
  • Nem: Nő
    • i900.eoldal.hu
  • Navigáció / Navigation: Waze
  • PDA: Iphone 5SE
  • PDA ROM: 9.3.1
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #145 Dátum: 2009, 03 18, 15:38:26 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Én pl. a kijelzőt kapcsolom le vele, napjában úgy 30-40szer, de nekem szerencsére nem kopott (még) le  :ok:


Annyira esetlen helyen van a kikapcs gomb, sosem használom.
Ha le akarnám kapcsolni a kijelzőt, vagy progit tették fel, vagy használnám az S2U2-t, az 5 mp alatt elaltatja. Annyi idő alatt el sem találom a kikapcsoló gombot.
Keresem a következő szavak jelentését:  leszeret, felszeret, kiakar, leakar, beakar, lelehet, fellehet

Nem elérhető kiskutya

  • Support-ER
  • ***
  • Hozzászólások: 728
  • Navigáció / Navigation: Primo2
  • PDA: i900; HD2; O3D; Huawei S7; i9300
  • PDA ROM: DXID1/HIDE23 WM65B23547; PACman v1.2a; ThiaiZO3D v2.8; PFC 4.0.3 v5; R2D2 v5.1
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #146 Dátum: 2009, 03 18, 16:04:39 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Annyira esetlen helyen van a kikapcs gomb, sosem használom.
Ha le akarnám kapcsolni a kijelzőt, vagy progit tették fel, vagy használnám az S2U2-t, az 5 mp alatt elaltatja. Annyi idő alatt el sem találom a kikapcsoló gombot.

És visszakapcsolni? nekem csak a power gomb van beállítva.
Az érvek súlyát a legtöbb esetben az érvelőjével együtt mérik.

Nem elérhető Ismo

  • ALAPÍTÓ TAG
  • *****
  • Hozzászólások: 2653
  • Nem: Férfi
  • PDA: Nexus 4 | Nexus 10
  • PDA ROM: 4.2.2 - Xylon | 4.2.2 - CM
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #147 Dátum: 2009, 03 18, 16:46:10 »
Én is power gombozok csak :) (Ezt csak azért írtam, hogy növeljem a hsz-számomat :P ).
Na de visszatérve az eredeti kérdésre: elvileg a két telefon gomb nem egyformán érzékel, ha az egyik vagy a másik szélét nyomod. Próbáld ki esetleg, hogy a készülék széle felé veszi be jobban, vagy a tapikocka felé eső részen.
De olyan is rémlik, hogy rossz volt az összeszerelése, a tapikocka is el volt fordulva. De ez lehet, hogy nem omnián volt.
Rágd meg a szót, mielőtt kiköpöd!

Nem elérhető atj1

  • DOUBLE CLUB
  • Hozzászólások: 628
  • Navigáció / Navigation: Dakota 20
  • PDA: iPhone 4
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #148 Dátum: 2009, 03 18, 16:53:12 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Annyira esetlen helyen van a kikapcs gomb, sosem használom.
Ha le akarnám kapcsolni a kijelzőt, vagy progit tették fel, vagy használnám az S2U2-t, az 5 mp alatt elaltatja. Annyi idő alatt el sem találom a kikapcsoló gombot.

Érdekel, hogy Te mivel kapcsolod be, az "elalvás" után?

Nem elérhető Ismo

  • ALAPÍTÓ TAG
  • *****
  • Hozzászólások: 2653
  • Nem: Férfi
  • PDA: Nexus 4 | Nexus 10
  • PDA ROM: 4.2.2 - Xylon | 4.2.2 - CM
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #149 Dátum: 2009, 03 18, 16:59:29 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Érdekel, hogy Te mivel kapcsolod be, az "elalvás" után?
Elalvás után én nem nyomkodom, csak csicsikálok :D
Pati meg biztos az aurájával, a kisugárzásával :)
Amúgy beállíthatod, hogy a tapikocka megnyomására felébredjen, vagy bármelyik gombra. Én ezt azért nem szeretem, mert a zsebemben sokszor megnyomódna.
Rágd meg a szót, mielőtt kiköpöd!