2024, 11 24, 23:50:35

Szerző Téma: Samsung szerviz információk, tapasztalatok  (Megtekintve 178470 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Nem elérhető Enjoy

  • DOUBLE CLUB
  • Hozzászólások: 161
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: iGO Primo
  • PDA: iPhone 5
  • PDA ROM: iOS 6.0.2
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #100 Dátum: 2009, 02 20, 17:04:12 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Üdv!

Tegnap vissza kaptam 2 hete ROM frissitésben elhalt OMIÁMAT. :taps:
Főpanel csere + elölapot is cserélték./nincs rajt a magenta szinű szolgáltató logoja./
Igy lett egy 0km-es PDA-m csak az aksi és a hátlap a régi.
Ajnye! Mit mondtál nekik, hogy csak úgy javították?
Úgy tudtam, hogy ezt észreveszik szervizben, h otthon nyúltál bele a ROM-ba, s elveszik a garit evégett...  :olvass:
Fall seven times, stand up eight!

Nem elérhető peter1978

  • Hozzászólások: 15
  • PDA: Samsung Galaxy S Advence
  • PDA ROM: I9070DDULP8+CoCore 6.2
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #101 Dátum: 2009, 02 20, 18:23:40 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Ajnye! Mit mondtál nekik, hogy csak úgy javították?
Úgy tudtam, hogy ezt észreveszik szervizben, h otthon nyúltál bele a ROM-ba, s elveszik a garit evégett...  :olvass:

Olyan helyre vittem ahol nem végeznek javitást csak átveszik és felküldik a "nagy faluba".
Nem mondtam nekik semmit. Csak annyit, hogy nem lehet bekapcsoni.
Az átvételi papira is csak ennyit irtak.
A többi szerintem meg csak a szerencsén mult, hogy nem firtaták a szervizben miért is nem lehet bekapcsolni.

Nem elérhető Atthead

  • Örökös Tag
  • *
  • Hozzászólások: 335
  • PDA: iPhone 3GS, i900, Palm T5, Asus n639
  • PDA ROM: DXID1, 6.5
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #102 Dátum: 2009, 02 21, 00:04:50 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Ajnye! Mit mondtál nekik, hogy csak úgy javították?
Úgy tudtam, hogy ezt észreveszik szervizben, h otthon nyúltál bele a ROM-ba, s elveszik a garit evégett...  :olvass:
Na, mindig ezt kutatom, valaki mesélte, hogy ő maga így járt? Hol olvastad? Mert sztem ez egy urban legend, hogy veszik a garancia ezzel, szeretnék már valakivel beszélni, aki így járt, és nem csak "az uncsitesóm haverja mesélte" neki!

Nem elérhető nepeti

  • Hozzászólások: 14
  • PDA: Samsung Omnia
  • PDA ROM: DXIA5 by Taril
  • Skype: nepeti10
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #103 Dátum: 2009, 02 22, 07:38:56 »
Sziasztok,

nálam is előjött az az elszíneződött folt, amit a modacon is leírtak:
You are not allowed to view links. Register or Login

Ötlet? Lifi, te találkoztál már vele?
Üdv.: Nepeti

Lifeforce

  • Vendég
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #104 Dátum: 2009, 02 22, 13:02:51 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Sziasztok,

nálam is előjött az az elszíneződött folt, amit a modacon is leírtak:
You are not allowed to view links. Register or Login

Ötlet? Lifi, te találkoztál már vele?
Bizony találkoztam.
Tudod mitöl van?
Egy erősebb nyomástól.
Ami baj, hogy nem hiszem, hogy gariban javítanák.

Nem elérhető nepeti

  • Hozzászólások: 14
  • PDA: Samsung Omnia
  • PDA ROM: DXIA5 by Taril
  • Skype: nepeti10
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #105 Dátum: 2009, 02 22, 13:42:02 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Bizony találkoztam.
Tudod mitöl van?
Egy erősebb nyomástól.
Ami baj, hogy nem hiszem, hogy gariban javítanák.

És miért van az hogy mindenkinél szinte ugyanott jelentkezik?
Ez okozhatja a panel behalását? Mert egyébként nem zavar.
Üdv.: Nepeti

Lifeforce

  • Vendég
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #106 Dátum: 2009, 02 22, 17:07:00 »
You are not allowed to view links. Register or Login
És miért van az hogy mindenkinél szinte ugyanott jelentkezik?
Ez okozhatja a panel behalását? Mert egyébként nem zavar.
Szerintem nincs rendesen alátámasztva a panel, és mivel nagy, nagyon érzékeny.
És valóban, majdnem mindíg ugyan ott.
Ha túl erős a nyomás, természetesen okozhatja a panel elhalását is.

Nem elérhető egresij

  • Hozzászólások: 61
    • Egresi János - Kastélyok
  • Navigáció / Navigation: iGo8.3.2.138649 All Európa
  • PDA: i900-Win 6.5
  • PDA ROM: i900-DXID1 WM 6.5 (Romovics, angol)
  • Skype: egresi.janos
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #107 Dátum: 2009, 02 25, 07:46:01 »
 :-[
Egresi János
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Nem elérhető egresij

  • Hozzászólások: 61
    • Egresi János - Kastélyok
  • Navigáció / Navigation: iGo8.3.2.138649 All Európa
  • PDA: i900-Win 6.5
  • PDA ROM: i900-DXID1 WM 6.5 (Romovics, angol)
  • Skype: egresi.janos
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #108 Dátum: 2009, 02 25, 07:46:57 »
Mit tegyek, milyen lehetőségek vannak az alábbi problémára?Omniámat 2008. október 21-én vásároltam a T-Mobilenál, azóta már 4x volt
szervizben, fődarab cseréje is volt.

Jelenség: GPS használata közben autós gyári töltöről üzemel, kb 3-3,5 óra után hibajelzés: az akkumulátor lemerült ....., közben forróra felmelegszik a készülék. A töltő azt jelzi, hogy a telefon fel van töltve (zöld led nem világit). A telefonon az akku szintje nulla, azt sem jelzi, hogy a töltő rá van dugva. Az iGo jelzi, hogy a GPS vétel megszakadt, majd újabb jelzés megszakadt a kapcsolat a GPS vevővel, majd az egész készülék lefagy, annyira, hogy ki sem lehet kapcsolni, csak az akku kivézelével.

szerviz véleménye (Samsung hivatalos szervize ?!, Cerfa Hungary Kft.), a készülék nem hibás, a használat során keletkező melegedés normális viselkedés. Telefonon ezt közölték: az Omniánál gyakori tapasztalat, hogy felforrosodik, majd lefagy, de ezt ők jegyzőkönyvben nem hajlandók leírni.
Annak ellenére, hogy már korábban is ugyanezen tartalmú jegyzőkönyvet írt a szerviz, hogy a készülék nem hibás, mégis fődarab cserét hajtottak végre rajta, a hiba nem szűnt meg, továbbra is felforrosodik és lefagy.

Mit tanácsoltok, hogyan tovább?
Egresi János
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Nem elérhető thebiker

  • ALAPÍTÓ TAG
  • *****
  • Hozzászólások: 1832
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: térkép
  • PDA: OPPO Find 7
  • PDA ROM: 5.0.2
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #109 Dátum: 2009, 02 25, 07:56:22 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Mit tegyek, milyen lehetőségek vannak az alábbi problémára?Omniámat 2008. október 21-én vásároltam a T-Mobilenál, azóta már 4x volt
szervizben, fődarab cseréje is volt.

Jelenség: GPS használata közben autós gyári töltöről üzemel, kb 3-3,5 óra után hibajelzés: az akkumulátor lemerült ....., közben forróra felmelegszik a készülék. A töltő azt jelzi, hogy a telefon fel van töltve (zöld led nem világit). A telefonon az akku szintje nulla, azt sem jelzi, hogy a töltő rá van dugva. Az iGo jelzi, hogy a GPS vétel megszakadt, majd újabb jelzés megszakadt a kapcsolat a GPS vevővel, majd az egész készülék lefagy, annyira, hogy ki sem lehet kapcsolni, csak az akku kivézelével.

szerviz véleménye (Samsung hivatalos szervize ?!, Cerfa Hungary Kft.), a készülék nem hibás, a használat során keletkező melegedés normális viselkedés. Telefonon ezt közölték: az Omniánál gyakori tapasztalat, hogy felforrosodik, majd lefagy, de ezt ők jegyzőkönyvben nem hajlandók leírni.
Annak ellenére, hogy már korábban is ugyanezen tartalmú jegyzőkönyvet írt a szerviz, hogy a készülék nem hibás, mégis fődarab cserét hajtottak végre rajta, a hiba nem szűnt meg, továbbra is felforrosodik és lefagy.

Mit tanácsoltok, hogyan tovább?

A forrósodás nem normális jelenség csak a melegedés. Szerintem attól lehet, hogy a proci túlpörgeti magát azért melegszik. Aztán ha túlmelegedett lefagy.
Milyen programok vannak fel? Szűz gépen is csinálja? Esetleg teszteld avi vagy hd videó lejátszásával is.
Ha nem szűnik meg akkor két dolgot tehetsz.
1, vered az asztalt a T-nél addig amíg ki nem cserélik a készüléket
2, Romot cserész ennek persze van kockázata.

irmes

  • Vendég
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #110 Dátum: 2009, 02 25, 10:05:03 »
You are not allowed to view links. Register or Login
A forrósodás nem normális jelenség csak a melegedés. Szerintem attól lehet, hogy a proci túlpörgeti magát azért melegszik. Aztán ha túlmelegedett lefagy.
Milyen programok vannak fel? Szűz gépen is csinálja? Esetleg teszteld avi vagy hd videó lejátszásával is.
Ha nem szűnik meg akkor két dolgot tehetsz.
1, vered az asztalt a T-nél addig amíg ki nem cserélik a készüléket
2, Romot cserész ennek persze van kockázata.

Nyugi nincs nagy kockázata a romcserének, mert ha tégla lesz az omniádból a T-sek elküldik a Samsunghoz akik a készülékházon kívül mindent kicserélnek benne. Ez kb. 1,5 hét. Csak feigyelj arra, hogy lementsd minden adatod és fényképezd le az előlapot mielött elviszed szervizbe, mert amikor én visszakaptam, akkor egy karccal együtt vettem át. Mindjárt hívom a szervizt hogy reklamáljak.  ;)

Nem elérhető egresij

  • Hozzászólások: 61
    • Egresi János - Kastélyok
  • Navigáció / Navigation: iGo8.3.2.138649 All Európa
  • PDA: i900-Win 6.5
  • PDA ROM: i900-DXID1 WM 6.5 (Romovics, angol)
  • Skype: egresi.janos
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #111 Dátum: 2009, 02 25, 12:13:08 »
You are not allowed to view links. Register or Login
A forrósodás nem normális jelenség csak a melegedés. Szerintem attól lehet, hogy a proci túlpörgeti magát azért melegszik. Aztán ha túlmelegedett lefagy.
Milyen programok vannak fel? Szűz gépen is csinálja? Esetleg teszteld avi vagy hd videó lejátszásával is.
Ha nem szűnik meg akkor két dolgot tehetsz.
1, vered az asztalt a T-nél addig amíg ki nem cserélik a készüléket
2, Romot cserész ennek persze van kockázata.

Jól látod, szerintem is a proci túlpörög, a kérdés az, hogy ezen ROM csere segít-e?
Csak a gyári programok vannak a gépen.
Már cserélték a gép teljes belsejét (fődarab csere)
A hiba a GPS használata során keletkezik, amibe belejátszik a folyamatos töltés is (autós töltő).
Egresi János
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Nem elérhető Atthead

  • Örökös Tag
  • *
  • Hozzászólások: 335
  • PDA: iPhone 3GS, i900, Palm T5, Asus n639
  • PDA ROM: DXID1, 6.5
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #112 Dátum: 2009, 02 25, 13:05:54 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Jól látod, szerintem is a proci túlpörög, a kérdés az, hogy ezen ROM csere segít-e?
Csak a gyári programok vannak a gépen.
Már cserélték a gép teljes belsejét (fődarab csere)
A hiba a GPS használata során keletkezik, amibe belejátszik a folyamatos töltés is (autós töltő).
Nem feltétlenül proci túlpörgés, próbáld ki, hogy töltő nélkül iGozva is forrósodik-e. Ha nem, akkor a töltővel is lehet gond, és attól is forrósodhat a készülék. Sima hálózati töltőnél tapasztalsz melegedést, bármi töltési problémát, vagy csak az autósnál?

Nem elérhető Baker

  • Hozzászólások: 2
  • PDA: i900
  • PDA ROM: XDHK2
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #113 Dátum: 2009, 02 25, 16:01:11 »
 :shock:

skacok a srevizrol annyit hogy egy honapja csinaljak a sansungomat   :ima:
de lassan elo jon belolem a csunyabbik enem >:(

Nem elérhető egresij

  • Hozzászólások: 61
    • Egresi János - Kastélyok
  • Navigáció / Navigation: iGo8.3.2.138649 All Európa
  • PDA: i900-Win 6.5
  • PDA ROM: i900-DXID1 WM 6.5 (Romovics, angol)
  • Skype: egresi.janos
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #114 Dátum: 2009, 02 25, 17:07:11 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Nem feltétlenül proci túlpörgés, próbáld ki, hogy töltő nélkül iGozva is forrósodik-e. Ha nem, akkor a töltővel is lehet gond, és attól is forrósodhat a készülék. Sima hálózati töltőnél tapasztalsz melegedést, bármi töltési problémát, vagy csak az autósnál?
Köszönöm a javaslatokat, nagyon jók, így közelebb juthatok az igazi okhoz, hiába több szem, többet lát.

Előzetesen, két autós töltöm van, mindkettővel ugyanazt produkálta, ez persze nem zárja ki, hogy mégis csak az autós töltővel együtt jelenkezhet a hiba.
A különböző próbához kell 1-2 nap, jelentkezem ha megvan az eredmény.
Egresi János
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login

Nem elérhető peter1978

  • Hozzászólások: 15
  • PDA: Samsung Galaxy S Advence
  • PDA ROM: I9070DDULP8+CoCore 6.2
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #115 Dátum: 2009, 02 26, 20:43:36 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Nyugi nincs nagy kockázata a romcserének, mert ha tégla lesz az omniádból a T-sek elküldik a Samsunghoz akik a készülékházon kívül mindent kicserélnek benne. Ez kb. 1,5 hét. Csak feigyelj arra, hogy lementsd minden adatod és fényképezd le az előlapot mielött elviszed szervizbe, mert amikor én visszakaptam, akkor egy karccal együtt vettem át. Mindjárt hívom a szervizt hogy reklamáljak.  ;)

nekem a készülékházat is kicserélték.T-s felirat helyett 8GB felirat a ball felső sarokban.

Nem elérhető Iliasz

  • Hozzászólások: 10
  • Warrior
  • PDA: Samsung I900 Omnia /Pannon/
  • PDA ROM: i900XXHH9/CJHH9
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #116 Dátum: 2009, 02 27, 08:56:59 »
Szerbusztok

Nekem az a problémám, hogy tegnapi nap folyamán, kb. 16:00-18:00-ig nem tudtam felhívni senkit sem és én sem voltam elérhető, az a qr..a hangpostafiók kapcsolt a hívófeleknek :'( :'(

Hívást kezdeményeztem, kapcsolódás és kapcsolódás és kapcsolódás..., majd letesz. Hát ennyi!
Kikapcs-bekapcs, ua.
Hardreset, ua

és láss csodát egyszer csak jó lett.
Ill most is jó. Beszéltem a Pólus Centerben a Samsung mintabolt és service-vel és mondták vigyem be és ROM fress, ha nem segít nagy service.

Van-e valaki akinek esetleg hasonló problémája volt??
Nekem 2008.10.01-i a PDA-m

Nem elérhető Zombie

  • ALAPÍTÓ TAG
  • *****
  • Hozzászólások: 1826
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: Sygic
  • PDA: Iphone SE
  • PDA ROM: 10.3
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #117 Dátum: 2009, 02 27, 09:16:42 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Szerbusztok

Nekem az a problémám, hogy tegnapi nap folyamán, kb. 16:00-18:00-ig nem tudtam felhívni senkit sem és én sem voltam elérhető, az a qr..a hangpostafiók kapcsolt a hívófeleknek :'( :'(

Hívást kezdeményeztem, kapcsolódás és kapcsolódás és kapcsolódás..., majd letesz. Hát ennyi!
Kikapcs-bekapcs, ua.
Hardreset, ua

és láss csodát egyszer csak jó lett.
Ill most is jó. Beszéltem a Pólus Centerben a Samsung mintabolt és service-vel és mondták vigyem be és ROM fress, ha nem segít nagy service.

Van-e valaki akinek esetleg hasonló problémája volt??
Nekem 2008.10.01-i a PDA-m
Van!

A legelső,mielőtt kétségbe esel,az az,hogy választasz egy másik hálózatot.
3G helyett E,vagy ez fordítva.
A Trinitymet majdnem beküldtem a szervizbe,mert nem talált hálózatot(3G),és később megtudtam,hogy hálózat karbantartás volt a kékpropellereseknél,ami csak a 3G-t érintette.
Átkapcsoltam E-re és tökéletes lett.
Próba majd meg,ha ismét ilyet észlelsz.

Nem elérhető Iliasz

  • Hozzászólások: 10
  • Warrior
  • PDA: Samsung I900 Omnia /Pannon/
  • PDA ROM: i900XXHH9/CJHH9
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #118 Dátum: 2009, 02 27, 11:37:12 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Van!

A legelső,mielőtt kétségbe esel,az az,hogy választasz egy másik hálózatot.
3G helyett E,vagy ez fordítva.
A Trinitymet majdnem beküldtem a szervizbe,mert nem talált hálózatot(3G),és később megtudtam,hogy hálózat karbantartás volt a kékpropellereseknél,ami csak a 3G-t érintette.
Átkapcsoltam E-re és tökéletes lett.
Próba majd meg,ha ismét ilyet észlelsz.


Köszönöm a segítséget, még majd lécca azt árul el, ezt az átállítást hol kell megtegyem?

A másik, hogy már tökre ráálltam testileg, lelkileg, pszichikailag a ROM fress-re, hétfőn szándékozom bevinni a Pólusba.
Nem tom jobb lesz-e tőle, de hát ha van új rom, és ingyenes akkor gondoltam kihasználom.

Nem elérhető patience

  • ADMIN
  • Örökös tag
  • *****
  • Hozzászólások: 19731
  • Nem: Nő
    • i900.eoldal.hu
  • Navigáció / Navigation: Waze
  • PDA: Iphone 5SE
  • PDA ROM: 9.3.1
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #119 Dátum: 2009, 02 27, 11:39:32 »
You are not allowed to view links. Register or Login

Köszönöm a segítséget, még majd lécca azt árul el, ezt az átállítást hol kell megtegyem?

A másik, hogy már tökre ráálltam testileg, lelkileg, pszichikailag a ROM fress-re, hétfőn szándékozom bevinni a Pólusba.
Nem tom jobb lesz-e tőle, de hát ha van új rom, és ingyenes akkor gondoltam kihasználom.
You are not allowed to view links. Register or Login

Ez is angol romról készült :( remélem be tudod azonosítani a Tieden. Mindenképpen a Telefon beállításoknál keresd.
Keresem a következő szavak jelentését:  leszeret, felszeret, kiakar, leakar, beakar, lelehet, fellehet

Nem elérhető Atthead

  • Örökös Tag
  • *
  • Hozzászólások: 335
  • PDA: iPhone 3GS, i900, Palm T5, Asus n639
  • PDA ROM: DXID1, 6.5
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #120 Dátum: 2009, 02 27, 20:09:41 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Van!

A legelső,mielőtt kétségbe esel,az az,hogy választasz egy másik hálózatot.
3G helyett E,vagy ez fordítva.
A Trinitymet majdnem beküldtem a szervizbe,mert nem talált hálózatot(3G),és később megtudtam,hogy hálózat karbantartás volt a kékpropellereseknél,ami csak a 3G-t érintette.
Átkapcsoltam E-re és tökéletes lett.
Próba majd meg,ha ismét ilyet észlelsz.
Nem mondod, hogy az adathálózati probléma elérhetetlenné tesz a GSM hívások esetére is?  :shock:
A Samin nem automatikus ez az átkapcsolás?

Nem elérhető Atthead

  • Örökös Tag
  • *
  • Hozzászólások: 335
  • PDA: iPhone 3GS, i900, Palm T5, Asus n639
  • PDA ROM: DXID1, 6.5
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #121 Dátum: 2009, 02 27, 20:12:38 »
You are not allowed to view links. Register or Login
:shock:

skacok a srevizrol annyit hogy egy honapja csinaljak a sansungomat   :ima:
de lassan elo jon belolem a csunyabbik enem >:(
Sajnos semmi nem kötelezí a szervizt semmilyen határidő betartására, az van a jogszabályban, ha jól emlékszem, hogy törekedniük kell a 14 napos határidőre, de semmi retorzió, megszűnt az a kötelezettség, hogyha 30 napig nem csinálják meg, akkor csere...

Nem elérhető Zombie

  • ALAPÍTÓ TAG
  • *****
  • Hozzászólások: 1826
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: Sygic
  • PDA: Iphone SE
  • PDA ROM: 10.3
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #122 Dátum: 2009, 02 27, 21:10:11 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Nem mondod, hogy az adathálózati probléma elérhetetlenné tesz a GSM hívások esetére is?  :shock:
A Samin nem automatikus ez az átkapcsolás?

Pedig igaz!
A méreg majd szét vetett,azt hittem vége a pda-mnak....átállítottam és megjavult.
Mindegyiken automatikus az átkapcsolás,ő figyeli,hogy az adott területen milyen típusú a hálózati lefedettség.
Mindig a legnagyobbra állítja magát,ha az "automatic"-ra van állítva
Nálam az volt a baj,hogy néha érzékelte a 3G-t,de a kommunikáció nem működött.
Volt térerő,de elérhetetlen voltam.

Nem elérhető puvika

  • Hozzászólások: 94
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: IGO Primo
  • PDA: Nokia Lumia 520 WP 8,1
  • Skype: csopi159
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #123 Dátum: 2009, 02 27, 22:17:47 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Sajnos semmi nem kötelezí a szervizt semmilyen határidő betartására, az van a jogszabályban, ha jól emlékszem, hogy törekedniük kell a 14 napos határidőre, de semmi retorzió, megszűnt az a kötelezettség, hogyha 30 napig nem csinálják meg, akkor csere...

Én úgy tudom, hogy ha 30 napon belül nem tudják megjavítani (bármilyen okból) akkor új készüléket kell adnia. A párom mobilját nemrég ezért cserélték ki. Nem tudom, hogy a mobil tel és az Omnia közt ilyen téren van e diferencia vagy nincs.
Ne igyál vezetés közben, mert könnyen magadra öntheted!

Nem elérhető szeszo

  • ALAPÍTÓ TAG
  • *****
  • Hozzászólások: 1460
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: HTC Ameo (IGO)
  • PDA: Samsung Galaxy Note 8
Re: Samsung szerviz információk, tapasztalatok
« Reply #124 Dátum: 2009, 02 27, 22:39:31 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Én úgy tudom, hogy ha 30 napon belül nem tudják megjavítani (bármilyen okból) akkor új készüléket kell adnia. A párom mobilját nemrég ezért cserélték ki. Nem tudom, hogy a mobil tel és az Omnia közt ilyen téren van e diferencia vagy nincs.
Sajnos ez már nem él, viszont a jobb cégek még a régi feltételek szerint cserélhetik (jó reklám a cégnek) a készüléket...