Ez a majrécsík dolog is... Nekem GSXR-en 190/60-as vágott slick gumi volt hátul, szóval nem igazán mérvadó szerintem, kinek mekkora a majrécsík. Amire egy /60-as gumin eltűnik, az pályán 60 fok környéke, tehát szinte könyök karistolós döntés, utcán lehetetlen eltüntetni ellenben a /55 utcai gumikkal.
Én sosem néztem a majrécsíkot senkinél...Külsőség, és ha béna az első kanyarban megláttam.
Ezek szerint akkor te cruiser párti vagy?
Tapatalk 2-vel küldve az én GT-N7100-ről
Én már nem szeretek kucorogni a motoron... volt idő, amikor azok mentek, de egyre jobban szerettem egyre többet megtenni naponta...
A legutolsó megkísértésem kb 8 éve pont egy Hayabusa volt, ami nálam volt egy hónapig próbára, mert egy haverom akarta eladni... de a kezdeti élvezet után rájöttem, hogy nálam már ennek vége van...
És az nem volt lelimitálva 300-nál...
A majrécsíkkal kapcsolatban meg légyszíves értsd azt, amit írtam és ne kezdj el küzdeni... Motorozás ügyben én nem veszem föl az elém dobott kesztyűt úgysem...
Mint írtam, azért mutattam a gumimat, hogy gusztust csinálja egy valódi motoros élményhez és nem azért, hogy eldőljön kinek nagyobb a fa*za...
Ezzel a 240-es ballonos gumival, ezzel az erővel és súllyal a majrécsik hiánya azt jelenti, hogy mikor már az élére borítottad a vasat, még akkor se indult meg kifelé... ami meg azt jelenti, hogy igen jó tapadású aszfalton motoroztak vele...
De tudod mit?... mivel annak ellenére nem volt érthető a célom, hogy még írtam is róla a béke teremtés céljával, inkább lecserélem a képet... mielőtt újabb fölösleges vitát gerjesztek...