Idézet az expansys-tól kapott e-mailbôl: ..."Többnyire már másnap itt a csomag Magyarországon, de hivatalosan 1-3 nap a futárok vállalása. Ha változás van (pl. a kiszállítási cím), a futár ügyfélszolgálatával tud egyeztetni a csomagszám alapján
Az UPS -elméletileg- elore értesíteni fogja a kiszállításról és arról, hogy mennyi Kp-vel kell készülni
Jelenleg az egész szerevezet azon dolgozik, hogy már pénteken minél több galaxy S2 modell feladásra kerülhessen..."
Tehát pénteken már átadják a futároknak... Hétfô-kedd-re itt lesz
Valakinek nincs ismerôse aki venne egy 1 honapos Omnia 7-et??
Azért kicsit röhögtem az "elméletileg elôre értesíteni fogja" mondaton xD Elméletileg...
Infok:
a.) Az eXpansys holding évzárásban van, 04/30-al zárnak, ezért számukra is nagyon fontos, hogy a héten elvben érkező 800 db GS2 azonnal ki is menjen, amint lehetséges
b.) A 800 db megoszlása 400 UK és 400 EU (tápban más, UK-Eu konvertert adnak elvben)
c.) UPS - nyomkövetett csomag, a rendelését tehát látja mindenki, így azt is, hogy leszáll a repülő és futárnál van-e a csomagja vagy sem. Ezen felül várnak még további kb. 700 gépet, ennek érkezése is záros határidőn belül van ígérve.
d.) UPS elvben telefonál - Ez sajnos tapasztalatból íródik. Nem lehet biztosra ígérni egy másik szolgáltató nevében semmit. A csomagokat Montpellierben adják le, onnantól a szállító felelőssége minden. 2008 nyara óta nem volt még gond az UPS-sel, leszámítva, hogy a futár címről-címre megy. Akár napi 30-40 címet is kapnak a hazaiak. Érthető módon nem az a szempont, hogy egyeztessen és hívogassa a vásárlót, hanem, hogy anapi penzumot teljesítse. Ám a címnyomozás az kötelességük, és szerződés szerint telefonálni is kéne azzal, hogy pl. utánvét esetében mi a pontos összeg. Ez viszont a napi terheltség mellett gyakran elmarad. Általam vagy az eXpansys-UPS France által nem befolyásolható a folyamat ezen része.
e.) Fenntartásaim: Én az elmúlt 3 évben nem láttam még olyat, hogy valami akkor érkezik, amikorra mondjuk, ezért sorry, de szkeptikus vagyok kicsit.
Persze a remény az él.
Bonyolítja a helyzetet, hogy állítólag e modellnek is két verziója lesz. 1.) A most érkező csomag dual core exynos 1,2 GHz processzorral i9100 néven. 2.) Ám állítólag van valahol a csőben i9103 néven Nvidia Tegra 2 verzió is. Az ok pedig valószínűsíthetően processzor-kapacitáshiány. Ennél többet jelenleg nem tudok, hivatalos Samsung bejelentést nem láttam, de pletykák már február óta vannak erről a témáról.
Azt tudom csak megerősíteni, hogy a most érkező szállítmányok az eredetileg behirdetett, majd 1,2GHz-re módosított exynos processzorral jönnek.
Aki 04/25-26-án rendelt:Nem garantálható, hogy kap is, a korábbi előrendelésekre biztosan látom, hogy meg fog érkezni, mert a sorban előrébb áll. A hét végén viszont annyi rendelés született EU-szerte, hogy már áttekinthetetlen számomra a rendszer. De az eXpansys szoftvere erre van optimalizálva, képesek akár a napi normál 8-900 csomagon felül is összerakni +6-800 dobozt és mint említettem, jelenleg elsődleges, hogy az amúgy pénteken zárva tartó UK expansystól (királyi esküvő) is átvegyenek gépeket, de ennél több jelenleg már nem garantálható. Ha lesz elég gép, nyilvánvaló érdek, hogy mind kimenjen akár egyetlen nap alatt.
Érkezési sorrend és "first pay firts serve" rendszer van, tehát amely rendelés kiszállítható azt küldik, nem gatyáznak
Amint viszont több kiszolgálható van, mint gép, a rendelésfeladás időpontját is figyelembe veszi a rendszer.
Továbbá néha azt is megteszik, hogy a több db-s rendeléseket háttérbe tolják, mert elsődleges a végfelhasználói 1-1 db-s rendelések kiszolgálása.
MIT TEGYEN, AKI RENDELT?t: ASAP Visszajelzéseket kérek a kimenő formalevelekre, hogy a rendelést mihamarabb kiszolgálható állapotba lehessen állíttatni, aztán már a többi a kintieken múlik.
Bővebben az expansysról: You are not allowed to view links.
Register or
LoginVásárlási feltételek: You are not allowed to view links.
Register or
Login