A minap hosszabb navigálás során (800 Km) tűző napon egyszer csak kifagyott az eszköz. Nem reagált semmire. Egy balkanyar után le is esett a padlóra, rosszul tettem vissza a helyére. Nyekk! Na ennek vége, gondoltam. A boot bejött, test lement. de bekapcsolni már nem akart. Este kint maradt a kocsiban. nem volt mínusz de hideg volt (Hargita). Hazajövet még "babraltam" vele volt fenn az sd kártyámon wince.img
Dump image mentes, lowlevel format, majd rátoltam a wince img-t A Bootolás után láttam hogy a Francia 6.1 -es rom ot raktam fel. (A francba de tényleg) kopra megegyezett az angollal, ezt elbaltáztam, nem figyeltem oda amikor rámásoltam az SD-re! Fut szépen, majd jön a kedvenc a képernyő beállítás. kopogtatom a képernyőt már majdnem át is szúrtam. Semmi! A speed shopban az egyik figura azt mondta egyszer meg kell lazítani a csavarokat és helyre áll. Azt vettem, észre hogy ha az ellentétes sarkoknál jobbra és balra "csavarom" feszítem akkor mozog a célkereszt, de mindig alapra áll és újra kezdi. Tegnap beújítottam 250 Ft-ért egy doboz mini csavarhúzó készletet a közeli tuskóból. majd miután a speed-shop igen messze van tőlem és a garanciai is már jó ideje lejárt neki álltam.
FIGYELEM! Minden ki saját felelősségére cselekedjen!
- Akku fedlap 1 csavar ki -fedlap leszed, akku kivesz
- Hátlap 4 csavar kivesz - hátlapoldalt kipattint, hangszóró kábelt lehúz.
- vékony ragszalagok eltávolítása a éríntőképernyő hátáról.
- a nyák felső bal és alsó jobb oldalán 2 csavar kiszed.
- óvatosan átfordítva a nyákot feltárul az éríntőképernyő
- 4 mini csavar eltávolítása az előlap felszabadul.
majd valahonnan kiesett 2 db alátét (miért nem négy?)
Kihelyeztem az asztalra a nyákot meg az éríntőképernyőt.
Az éríntőképernyő nem húztam le a nyákról, pedig próbáltam , de nem sikerült!
Szerencsémre ez volt a puding próbája!
Rátoltam az aksit és láss csodát minden működik!
Kalibráltam az éríntőképernyőt és minden lefutott.
Usgyi a noteszre! Itt a tollal elkezdtem besatírozni a teljes képernyőt.
A jobb felső sarokban egy 1 mm x 2 cm szakaszon nem érzékelt semmit de különben mindent betudtam feketíteni. HURRÁ! Még sem kell új eszközt beszereznem.
- Kikapcs, majd akku levesz!
Az előlapra felcsavartam az éríntőképernyőt 4 csavarral de a 2 alátét kihagytam!
(
Jó Magyar szokás szerint. Amit egyszer szétszerel egy magyar biztos kimarad 1-2 alkatrész, de gépezet attól még működik....)
Mögé hajtottam a panelt közéjük egy papírlapot helyeztem
- AKKU BE! - BEKAPCS! MEGY! SUPER! KIKAPCS AKKU KI!
A nyákot is rácsavartam a helyére. A ragaszokat is viszanyomtam, de szerintem nincs jelentősége.
- AKKU BE! - BEKAPCS! MEGY! SUPER! KIKAPCS AKKU KI!
Egy két perc a hangszóró dróttal mire vissza tudtam helyezni, nem volt csipeszem
A hátlapot is összepattintottam. (Figyeljetek hogy a kikapcsoló gomb a hátlapon a megfelelő állasban legyen, mert különben nem tudod majd bekapcsolni)
- AKKU BE! - BEKAPCS! MEGY! SUPER! KIKAPCS AKKU KI!
Becsavartam a hátlap 4 csavarját!
- AKKU BE! - BEKAPCS! MEGY! SUPER! KIKAPCS!
Akku fedél, majd rácsavartam a maradék 1 csavart.
MEGY, azóta is.
Ha valaki hasonló cipőben jár, egy próbát megér. Utána is elviheti a szervizbe
éríntőképernyőt cseréltetni. Most a 6.5 romot keresem angol verzióban aki tud segítsen. a youtuben már láttam hogy van és fut , de hol lehet letölteni arról mindenki hallgat.
IGEN LEGYEN ALFÓRUM AHOL PL A ROM verziókat tárgyaljuk letölthetőséggel és tapasztalatokkal együtt..