2017, 06 29, 12:42:19

Szerző Téma: Szerviz(ek)  (Megtekintve 6719 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető attika79

  • FÓRUMGAZDA
  • Örökös tag
  • *****
  • Hozzászólások: 5408
  • Nem: Férfi
    • G+ LG community
  • Navigáció / Navigation: Google Earth / Google Maps
  • PDA: LG G5 H850
  • PDA ROM: H85020G
Szerviz(ek)
« Dátum: 2016, 10 03, 19:16:58 »
Szerviz(ek)

Melyik miért rossz, esetleg miért jó, kinek mik az elvárásai, jogai, kötelezettségei, mi történt Veled ami szerinted nem volt helyénvaló, vagy XY szervizzel kapcsolatban vannak rossz tapasztalataid amit megosztanál másokkal, másnál is így van e, járt e így? Ésatöbbi.

Pár link így hirtelen, mert ezek általában mérvadóak.

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Androidra pedig egy jó app:

You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login
You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login You are not allowed to view links. Register or Login  You are not allowed to view links. Register or Login

Nem elérhető vertex

  • Hozzászólások: 2134
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: Sygic, Waze
  • PDA: Note7 > N4
  • PDA ROM: Stock 6.0.1
  • Skype: vertex0011
Re: Szerviz(ek)
« Reply #1 Dátum: 2016, 10 04, 12:55:30 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Szerviz(ek)

Melyik miért rossz, esetleg miért jó, kinek mik az elvárásai, jogai, kötelezettségei, mi történt Veled ami szerinted nem volt helyénvaló, vagy XY szervizzel kapcsolatban vannak rossz tapasztalataid amit megosztanál másokkal, másnál is így van e, járt e így? Ésatöbbi.

Pár link így hirtelen, mert ezek általában mérvadóak.

You are not allowed to view links. Register or Login

You are not allowed to view links. Register or Login

Androidra pedig egy jó app:

You are not allowed to view links. Register or Login

Csak még ennyit ehhez, hogy igazából nem a szervizekkel van a baj, hanem az egész szervezetlenséggel.
Más.
Pl. felfüggesztették a Samsungos fiókomat többszöri sikertelen bejelentkezés miatt (pedig ez azért nem annyira nehéz...), az újonnan kapott kódokkal sem lehet belépni. A közp. szerviz személyes kérésemre továbbította az "esetet", hogy a problémát megoldják! > Semmi, nagy süket csönd, hallgatás. (Se, mailben, sem telefonon, sem...sehogy, nem is történik semmi.) Így nem tudok termékregisztrációt sem végrehajtani, bár az nyilván még ráér. Közölték velem a megbeszélés során, hogy tulajdonképpen nem is regisztráltam eddig semmit, nem is vagyok jelen a rendszerben. Mondtam, bizonyítani tudom, hogy ez nem igaz (pl. N4-ről írásos ag-m van, a sikeres termékregisztrációról...stb.), csak hümmögtek. Háááát most itt tartok.

Nem elérhető hooker

  • TOPIKGAZDA
  • ****
  • Hozzászólások: 2202
  • Nem: Férfi
  • PDA: G935F
  • PDA ROM: Gyári
Re: Re: Szerviz(ek)
« Reply #2 Dátum: 2016, 10 04, 17:58:52 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Csak még ennyit ehhez, hogy igazából nem a szervizekkel van a baj, hanem az egész szervezetlenséggel.
Más.
Pl. felfüggesztették a Samsungos fiókomat többszöri sikertelen bejelentkezés miatt (pedig ez azért nem annyira nehéz...), az újonnan kapott kódokkal sem lehet belépni. A közp. szerviz személyes kérésemre továbbította az "esetet", hogy a problémát megoldják! > Semmi, nagy süket csönd, hallgatás. (Se, mailben, sem telefonon, sem...sehogy, nem is történik semmi.) Így nem tudok termékregisztrációt sem végrehajtani, bár az nyilván még ráér. Közölték velem a megbeszélés során, hogy tulajdonképpen nem is regisztráltam eddig semmit, nem is vagyok jelen a rendszerben. Mondtam, bizonyítani tudom, hogy ez nem igaz (pl. N4-ről írásos ag-m van, a sikeres termékregisztrációról...stb.), csak hümmögtek. Háááát most itt tartok.

Egyre gázabb a samu. Régebben sokkal jobban figyeltek az ügyfelekre.

Tapatalk 2-vel küldve az én SM-G935F-ről

A stressz akkor alakul ki, amikor az agy megtiltja, hogy valakit pofán vágj. Pedig megérdemelné.

Nem elérhető szeszo

  • ALAPÍTÓ TAG
  • *****
  • Hozzászólások: 1443
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: HTC Ameo (IGO)
  • PDA: Samsung Galaxy Note 3 ; 4
  • PDA ROM: 2.3.6 XXLA4
Re: Szerviz(ek)
« Reply #3 Dátum: 2016, 10 04, 21:29:50 »
Valóban bajok vannak a Samsungnál. Megvettem a Samsung Gear 360 kamerát, és néhány nap múlva leejtettem, emiatt megsérült a lencséje. Elkezdtem a szerviz keresést, a Telemax központi szerviz visszautasított, hogy ilyen terméket ők bizony nem javítanak. A Samsung Kamera szervizében, a vezető még nem is halott ilyen szerkentyűről. Néhány hét múlva közölte velem a Telemax, hogy mégis ők szervizelik a telefonom, küldjem be nyugodtan. Bevittem a postára, és elküldtem két nap múlva visszakaptam javítatlanul, azzal az üzenettel, hogy ezt a terméket a Samsung nem javítja garanciában, vigyem vissza ahol vettem és velük intézzem. Ekkor hosszas ímélezés kezdődött, amiben bizonyítottam nekik, hogy a Samsung weboldalán beregisztráltam a terméket és még a plusz egy év garanciát is megkaptam a kamerára. Néhány nap múl jelentkeztek, hogy valóban ők javítják a terméket és küldjem be újra, kioktatták az átvevő kollégát, és most már biztos felismeri a terméket. Kamera újra vissza nekik...síri csend, várok..várok.. Egyszercsak kapok egy ímélt, hogy visszakapom a kamerám...na de most mi van? Hol az árajánlat a javításról, hiszen én törtem meg az üveget..nem értettem a dolgot. Megint ímélezés, nagy nehezen közlik velem, hogy mivel nem tudják javítani a terméket kicserélik egy teljesen újra...hurrá happy end a történet, legalábbis az én számomra. Kaptam egy készülékcserére jogosító dokumentumot, azt elküdtem a boltnak, ahol vettem a Gear 360-at és ők, ha minden igaz holnap küldik a vadi új kamerámat.
Na de hogy is van ez, bevezetnek egy új terméket, több hónappal ezután még nincs egyetlen darab védüveg a szervizben(holott ezek a domború üvegek a legsérülékenyebbek), nem kaptak oktatást a szerelésről, nem ismeri az ügyfélszolgálatos a teméket.szűksazavú udvariatlansággal válaszolgatnak íméljeimre..háááát itt valami nagyon nincs rendben. Szerencsére ez a  fejetlenség nekem egy gyönyörű új Gear 360 kamerát hozott, csak így tovább Samsung ;)

Nem elérhető vertex

  • Hozzászólások: 2134
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: Sygic, Waze
  • PDA: Note7 > N4
  • PDA ROM: Stock 6.0.1
  • Skype: vertex0011
Re: Szerviz(ek)
« Reply #4 Dátum: 2016, 10 05, 13:32:15 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Valóban bajok vannak a Samsungnál. Megvettem a Samsung Gear 360 kamerát, és néhány nap múlva leejtettem, emiatt megsérült a lencséje. Elkezdtem a szerviz keresést, a Telemax központi szerviz visszautasított, hogy ilyen terméket ők bizony nem javítanak. A Samsung Kamera szervizében, a vezető még nem is halott ilyen szerkentyűről. Néhány hét múlva közölte velem a Telemax, hogy mégis ők szervizelik a telefonom, küldjem be nyugodtan. Bevittem a postára, és elküldtem két nap múlva visszakaptam javítatlanul, azzal az üzenettel, hogy ezt a terméket a Samsung nem javítja garanciában, vigyem vissza ahol vettem és velük intézzem. Ekkor hosszas ímélezés kezdődött, amiben bizonyítottam nekik, hogy a Samsung weboldalán beregisztráltam a terméket és még a plusz egy év garanciát is megkaptam a kamerára. Néhány nap múl jelentkeztek, hogy valóban ők javítják a terméket és küldjem be újra, kioktatták az átvevő kollégát, és most már biztos felismeri a terméket. Kamera újra vissza nekik...síri csend, várok..várok.. Egyszercsak kapok egy ímélt, hogy visszakapom a kamerám...na de most mi van? Hol az árajánlat a javításról, hiszen én törtem meg az üveget..nem értettem a dolgot. Megint ímélezés, nagy nehezen közlik velem, hogy mivel nem tudják javítani a terméket kicserélik egy teljesen újra...hurrá happy end a történet, legalábbis az én számomra. Kaptam egy készülékcserére jogosító dokumentumot, azt elküdtem a boltnak, ahol vettem a Gear 360-at és ők, ha minden igaz holnap küldik a vadi új kamerámat.
Na de hogy is van ez, bevezetnek egy új terméket, több hónappal ezután még nincs egyetlen darab védüveg a szervizben(holott ezek a domború üvegek a legsérülékenyebbek), nem kaptak oktatást a szerelésről, nem ismeri az ügyfélszolgálatos a teméket.szűksazavú udvariatlansággal válaszolgatnak íméljeimre..háááát itt valami nagyon nincs rendben. Szerencsére ez a  fejetlenség nekem egy gyönyörű új Gear 360 kamerát hozott, csak így tovább Samsung ;)

Kissé "megnyugtatott" amit írtál (ti. nem én vagyok az egyetlen aki...), bár nyilván nem megoldás az én esetemben. Nem semmi az egész!
Egyébként lehet, h. ez az új tendecia: mivel nem tudják javítani > kicserélik.
A Gear 2 órámat egyszer cserélték újra, a Gear S-t már kétszer, így már a harmadikat koptatom. :-)
A legbosszantóbb számomra, hogy ugye mindig gyári állapotra vissza kell állítani a cuccokat, a másik, hogy a leggyorsabb szervizelés is min. 1 hét. Addig meg...

Nem elérhető szeszo

  • ALAPÍTÓ TAG
  • *****
  • Hozzászólások: 1443
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: HTC Ameo (IGO)
  • PDA: Samsung Galaxy Note 3 ; 4
  • PDA ROM: 2.3.6 XXLA4
Re: Szerviz(ek)
« Reply #5 Dátum: 2016, 10 06, 19:37:38 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Kissé "megnyugtatott" amit írtál (ti. nem én vagyok az egyetlen aki...), bár nyilván nem megoldás az én esetemben. Nem semmi az egész!
Egyébként lehet, h. ez az új tendecia: mivel nem tudják javítani > kicserélik.
A Gear 2 órámat egyszer cserélték újra, a Gear S-t már kétszer, így már a harmadikat koptatom. :-)
A legbosszantóbb számomra, hogy ugye mindig gyári állapotra vissza kell állítani a cuccokat, a másik, hogy a leggyorsabb szervizelés is min. 1 hét. Addig meg...
Tegnap megérkezett a kamera. :taps:
Láttam egy videót, ahol a Gear 360 lencséjét néhány másodper alatt kikapta a fickó, anélkül, hogy szétszedtve volna a készüléket. Úgy gondolom, a tervezéskor gondoltak arra, hogy ez a lencse eltörhet és gyakran kell cserélni, mivel akció kameráról van szó. Nem valószínű, hogy kicserélték volna nekem egy újra, ha lenne alkatrészellátása a szerivnek, mivel az üvegtörés az én saram, így nekem is kellett volna állni a költségeket. Szerencsére ez nem így történt, a számomra kellemesebb megoldást választották. ;)
Miért kellett javíttatnod a Gear S-et, milyen problémáid voltak vele?

Nem elérhető vertex

  • Hozzászólások: 2134
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: Sygic, Waze
  • PDA: Note7 > N4
  • PDA ROM: Stock 6.0.1
  • Skype: vertex0011
Re: Szerviz(ek)
« Reply #6 Dátum: 2016, 10 07, 13:19:01 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Tegnap megérkezett a kamera. :taps:
Láttam egy videót, ahol a Gear 360 lencséjét néhány másodper alatt kikapta a fickó, anélkül, hogy szétszedtve volna a készüléket. Úgy gondolom, a tervezéskor gondoltak arra, hogy ez a lencse eltörhet és gyakran kell cserélni, mivel akció kameráról van szó. Nem valószínű, hogy kicserélték volna nekem egy újra, ha lenne alkatrészellátása a szerivnek, mivel az üvegtörés az én saram, így nekem is kellett volna állni a költségeket. Szerencsére ez nem így történt, a számomra kellemesebb megoldást választották. ;)
Miért kellett javíttatnod a Gear S-et, milyen problémáid voltak vele?

A Gear S első példánya szoftveresen meghülyült, majd bootolni sem volt már képes.
A második (a ma divatos módon) megsült. Éreztem, hogy hevíti a karom, mire levettem már szinte égette. Végül is füst nem keletkezett, de gyakorlatilg belül "elégett", szó nélkül cserélték.

Én is gondolkodtam a 360 kamerán, de várok még...! A VR-el is várni kell, ez még nem az, amire a felhasználó vágyik. (A módszer, amit be is linkeltén videón...stb., N7-el nem igazán működik, csak régebbi VR-el. A tapipados vezrió legalábbis. :-( ) Az Oculus elég béna még, a többi meg "fapados"..és... nem sorolom.

Nem elérhető Rizsi

  • TOPIKGAZDA
  • Örökös tag
  • ****
  • Hozzászólások: 9209
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: Sygic, Google Maps, Waze
  • PDA: OnePlus 3
  • PDA ROM: AOSIP 5.5 [OMS] [7.1.1-r_1] 0204 | [KERNEL]KronicPlusEX [UNIFIED][CUSTOM] 12
Re: Szerviz(ek)
« Reply #7 Dátum: 2016, 10 15, 05:21:07 »
You are not allowed to view links. Register or Login
A Gear S első példánya szoftveresen meghülyült, majd bootolni sem volt már képes.
A második (a ma divatos módon) megsült. Éreztem, hogy hevíti a karom, mire levettem már szinte égette. Végül is füst nem keletkezett, de gyakorlatilg belül "elégett", szó nélkül cserélték.

Én is gondolkodtam a 360 kamerán, de várok még...! A VR-el is várni kell, ez még nem az, amire a felhasználó vágyik. (A módszer, amit be is linkeltén videón...stb., N7-el nem igazán működik, csak régebbi VR-el. A tapipados vezrió legalábbis. :-( ) Az Oculus elég béna még, a többi meg "fapados"..és... nem sorolom.
Szia Vertex!
Note 7-ed van, nem fustolt meg el?

Nem elérhető vertex

  • Hozzászólások: 2134
  • Nem: Férfi
  • Navigáció / Navigation: Sygic, Waze
  • PDA: Note7 > N4
  • PDA ROM: Stock 6.0.1
  • Skype: vertex0011
Re: Szerviz(ek)
« Reply #8 Dátum: 2016, 10 15, 09:17:30 »
You are not allowed to view links. Register or Login
Szia Vertex!
Note 7-ed van, nem fustolt meg el?

Hello Rizsi!
Én már csak ilyen vagyok, maradtam a Samsungnál. Semmi baja nem volt, kivéve, hogy a toll időnként szorul, nem lehet első kattintásra kivenni. (Ez persze elfogadhatatlan egy ilyen árú vasnál.)
Szóval sajnálom, hogy bukta az egész, nekem megfelelt minden szempontból. Egyébként vhol megérdemelte a Samsung, de nem is sorolom..., a baj csak az, hogy én is megszívatva érzem magam az egész mizéria miatt.
Visszatérek az előző telefonomhoz, azután meglátjuk mi lesz a következő év hozadéka.

Okostelefon fórum | Samsung Galaxy S3 | HTC One X | Apple iPhone iPad

Re: Szerviz(ek)
« Reply #8 Dátum: 2016, 10 15, 09:17:30 »
<div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_ticker/news_widget" title="News Widget">PFC News</a></div>