Valóban bajok vannak a Samsungnál. Megvettem a Samsung Gear 360 kamerát, és néhány nap múlva leejtettem, emiatt megsérült a lencséje. Elkezdtem a szerviz keresést, a Telemax központi szerviz visszautasított, hogy ilyen terméket ők bizony nem javítanak. A Samsung Kamera szervizében, a vezető még nem is halott ilyen szerkentyűről. Néhány hét múlva közölte velem a Telemax, hogy mégis ők szervizelik a telefonom, küldjem be nyugodtan. Bevittem a postára, és elküldtem két nap múlva visszakaptam javítatlanul, azzal az üzenettel, hogy ezt a terméket a Samsung nem javítja garanciában, vigyem vissza ahol vettem és velük intézzem. Ekkor hosszas ímélezés kezdődött, amiben bizonyítottam nekik, hogy a Samsung weboldalán beregisztráltam a terméket és még a plusz egy év garanciát is megkaptam a kamerára. Néhány nap múl jelentkeztek, hogy valóban ők javítják a terméket és küldjem be újra, kioktatták az átvevő kollégát, és most már biztos felismeri a terméket. Kamera újra vissza nekik...síri csend, várok..várok.. Egyszercsak kapok egy ímélt, hogy visszakapom a kamerám...na de most mi van? Hol az árajánlat a javításról, hiszen én törtem meg az üveget..nem értettem a dolgot. Megint ímélezés, nagy nehezen közlik velem, hogy mivel nem tudják javítani a terméket kicserélik egy teljesen újra...hurrá happy end a történet, legalábbis az én számomra. Kaptam egy készülékcserére jogosító dokumentumot, azt elküdtem a boltnak, ahol vettem a Gear 360-at és ők, ha minden igaz holnap küldik a vadi új kamerámat.
Na de hogy is van ez, bevezetnek egy új terméket, több hónappal ezután még nincs egyetlen darab védüveg a szervizben(holott ezek a domború üvegek a legsérülékenyebbek), nem kaptak oktatást a szerelésről, nem ismeri az ügyfélszolgálatos a teméket.szűksazavú udvariatlansággal válaszolgatnak íméljeimre..háááát itt valami nagyon nincs rendben. Szerencsére ez a fejetlenség nekem egy gyönyörű új Gear 360 kamerát hozott, csak így tovább Samsung