Az i8000-es topicban nincs szerviz tapasztalat részleg ezért most ide írok.
A NexTel-nél vettem az i8000-et.
Eltűnt a My Storage tárhely totálisan.
Ügyintézés menetem (egy kicsit unalmasan
):
Felhívtam őket 2010.01.05.-én mondták küldik a futárt majd érte, (nem közölték, hogy ez később pénzbe fog kerülni) gondoltam milyen fájin kis ügyintézés. Dobozba a készüléket a garancia papírt és a számla másolatot csomagoltam. Küldtem nekik e-mail-t amiben közöltem mi a baja a készüléknek. Másnap mikor megkapták (2010.01.07.) felhívtak, hogy mi a baja a készülkéknek? Élő szóban is elmondtam. Megkérdeztem mennyi ideig tart a szervizelés válasz 1-2 hét. 2 hét múlva felhívtam őket, sajnos még nem volt kész, de megigérték, hogy utána néznek. Tegnap felhívtak, hogy kész van és küldik futárral ennek költsége engem terhel. Egy kicsit meglepődtem, bár logikus, hisz ők nem tehetnek róla, hogy én tanganyikában lakok.
A lényeg az, hogy végig segítőkészek és korrektek voltak velem.
Nextel-nek adok egy plusz pontot
.