lasse001írta a rom topikban ....
"Szia.Sajnos azt kell hogy mondjam hogy az tök mindegy hogy be tudtad-e regisztrálni a samsung honlapján.Mert ha gond van az lesz az első kérdés még a telefonban hogy hol vetted.Én anno az az S 1-emel jártam így.Mikor beregiztem örültem,aztán mikor hívtam őket hogy gond van mondták hogy vigyem oda ahol vettem.De mondom ne legyen rá szükség. B.U.É.K"
ide válaszoltam az off miatt
nem szeretem mikor fotókkal kell bizonygatnom valamit . Csak azért töltöttem le a fotókat a Telemax oldaláról (amit csak úgy lehet ,hogy beírom az IMEI számot és a munkalap számát )
hogy bárki aki külföldön vásárol ,vásárolt Samsung terméket (mert minden termékre igaz nem csak a notra)
az tudja , hogy javítják itthon is a ha megvan a garanciajegy és a számla .... biztos volt akit egy rosszul ébredt ügyfeles a samsungnál elküldött azzal,hogy javíttassa ott ahol vette .... de ekkor az ügyfeles hibázott , a beszélgetést felveszik , lényeg újabb telefonálás másik ügyfeles és KELL , hogy javítsák , ahogyan velem tették idén áprilisban . A fotókon nagyítva látszik a kinti számla a gyári garijegy a note javítás előtt ...
nem kérnék kommentet , hogy ez nem így van vagy volt .... mert ez félrevezető azok számára akik külföldi vásárláson gondolkodnak ....