Nekem is felhívták a figyelmemet rá, hogy jobban járok, ha megvárom az októbert, de várja meg, aki akarja Így is teló nélkül leszek hétvégén, úgy fest, vmi kölcsön cuccal kell nyomulnom, de hétfőn megjön.
Rondzsy: mennyi esély van rá, hogy tényleg akkor hozzák, mikor kértem (délelőtt)? Kezdem nagyon várni. Én se láttam még élőben, de a note kijelzőjét igen, és ha azt fikázták, meg hogy ez jobb annál, akkor tuti nem lesz gond. Meregettem én a szemem a pentile miatt, de nem látszott. De majd kiderül
Elvileg a webshop küldött neked egy kódot, amivel a GLS-nél is tudsz érdeklődni, hogy mi van. Ha jól tudom, előtte felhívnak, hogy mehetnek-e. Ha nem megy időben, akkor mindenképpen hívd fel a Webshopot (+36-30/63-63-630), és a GLS-t is (+36-1-802-0265) Vagy a GLS honlapján is tudod követni hol tart a megrendelésed.
Ami tényleg nagyon fontos, hogy a futárt el ne engedd addig, amíg át nem nézted, hogy minden meg van-e.
"
Kiszállítás és szerződéskötésRendelését, a csomaggal kapcsolatos aktuális információkat a You are not allowed to view links.
Register or
Login. Kérjük, hogy az aktuális információk lekérdezésénél a rendelésszám elé írja be a 0006-os előtagot. Azaz pl. a Rendelésszám 1234567, a lekérdezendő GLS csomagszám pedig 00061234567. Amennyiben előfizetést is vásárol, a futárnál írhatja alá szerződését, ezért kérjük, készítse elő a szükséges dokumentumokat.
Kérjük, hogy a megrendelés pontos összegét készítse elő. Átvétel előtt ellenőrizze a kapott csomagot, még a futár jelenlétében bontsa ki és nézz meg, hogy minden benne van-e! Ha bármi hiányzik, ne vegye át a rendelést. A futár visszaszállítja a megrendelt árut a T-Mobile-nak, és igyekszünk mielőbb megoldani a problémát."