Igen ezt én is megtaláltam, de itt a garanciális feltételek nem túl bíztatók.
Íme, az expansysos garanciához egy-két szempont
(Eszmét cseréltem az üzemeltetővel)
"
A jótállásról a Sancimanos videóban írtam:
A garancia ugyanaz lesz, mint a Galaxy S II esetében volt. Azaz alapvetően kiutaztatós javításra kell számítani, mert a Samsung EU szinten is hülyén szabályoz szerintem. Ezért tehát van némi igazsága a megszólalónak, hiszen nem ugyanaz, mint a Samsung Mo. garanciajegye.
De ezek olyan adottságok, amivel én nem tudok és nem is akarok mit kezdeni. A gyártók közül talán egyedül a HTC kezeli európai módon Magyarországot, hiszen lényegében ami nem ázsiai/US csatorna, azt kezelheti a hazai szerviz is. A többi gyártó a pici piac miatt nem lelkesedi túl, illetve védi az országspecifikus csatornáját, így tesz pl. a Samsung is. Az eXpansys pedig mostanra az egyik legnagyobb eladója a HTC-nek, Motorolának és a Samsung high-end vonalon is messze nagyob volumeneket tesz le a beszállítóinak, mint pl. a magyar mobilszolgáltatók. De ami hülyeség, ahhoz nem alkalmazkodnak, pl. nem lassítja a folyamatait felesleges papírmunkával.
Érdemes ezt átfutni:
"