Üdv!
Elnézést az off-ért, de elmesélem hogy
jártam járok a t-home magával ragadó, kiforrott ügymenetével. Egy ismerősöm felhívta a figyelmem, erre a fantasztikus lehetőségre, hogy 10000 magyar forintért meglévő internet előfizetés mellé hozzájuthatok a szerkezethez. Besétáltam a t-pont irodába, országunk egyik kedvelt üdülővárosában. Mivel itt nagyjából 1.5 hónapot töltök gondoltam, módosítjuk a szállítási címet és kézbesítik ide. Természetesen minden rendben ment. Ez történt
július 25-én. Akkor 5 napos villámgyors szállítást ígértek. Már akkor is furcsálltam, hogy túróba lehet ez, bizonyára rengeteg megrendelés fut be hozzájuk, de reménykedtem. Eltelt 1 hét türelmetlen voltam, felhívtam a 1412-t ahol azt az információt kaptam, hogy sajnos ők nem látják a megrendelésem, "valahol elveszett".. Ez is legalább kérdéseket vetne fel bennem, hogy hova másztak azok a fránya adatok, de mivel olvastam más is járt így, még toleráltam. Megrendeltük hát újra
augusztus 2-án. Ekkor ígértek soron kívüli elintézést és sok bocsánatot is kértek. Eltelt egy hét ismét ment a telefon, ahol azt a remek információt kaptam, hogy a
DHL-hez került a csomag, hívjam őket.. Ezen a ponton mennyi örömökben úsztam.. - lehet h mégis megkapom? - Miután nagyjából 40 perc után felvette a DHL a telefont közölték, hogy náluk ugyan nincs semmilyen csomagom....
? Nem értettem, kiakadtam... Felhívtam a 1412-t megint, ahol kiderült, hogy valóban nem adtak át a DHL-nek táblagépet számomra.. "Nem tudom miért mondta a kolléga, hogy átadtuk" .... Nem baj, de a héten 100%, hogy megkapom de mostmár tényleg. - mondta a ügyfélszolgálat. Miután hétvégén DHL nem szállít, péntekre meg programot terveztem, felhívtam a 1412-t, ahol megint csak kiderült nem kapok semmit. Ma,
augusztus 15-én hív reggel a futár, hogy itt áll a ház előtt és nem engedem be...
A ROSSZ CÍMEN. Miután közlöm vele, hogy több ízben ellenőriztük a szállítási címet az ügyfélszolgálat által, kijelentette, hogy ő le nem hozza nekem a jelenlegi tartózkodási helyemre (~250 km). Mivel korán reggel hívott, még félálomba nem kérdeztem rá, hogy melyik cég ez, biztosra vettem h DHL. Felhívtam őket, és közölték, hogy semmilyen csomagot nem kézbesítettek nekem. ~> 1412 szerint a szuperszerviz vitte ki, de nem tudják miért oda, amikor náluk a megrendelésen a helyes cím szerepel. Eredmény ~> újabb megrendelés .... Kezdődik az egész nulláról. Röviden ennyi.