Helló Srácok!
Szeretnék veletek megosztani egy szervizzel kapcsolatos élményt.
Lehet kicsit off itt, de azért leírom ha nem baj.
Porosodás problémával elküldtem a kütyüt az eggyik ismerősömmel a westend samsungba hogy csinálják meg, mert már iszonyat sok por volt a kijelző és az érinrőpanel között.
Ő egyépként a westendben dolgozik, és előző nap megkérdezte, hogy van e hozzá minden és hogy tudják e vállalni. Azt a választ kapta a hölgy, hogy van mindenük, és gariban reggel már csinálják is.
Mondom szuper feldobtam a gyári t-s romot és elküldtem vele.
Reggel mikor bevitte közölték vele, hogy nincs alkatrészük és 2-3 nap
(gondolom ezzel akarták elhajtani, h ne kelljen dolgozni) hívott h mi legyen, mondom ha már letúrtam mindent hagyja ott, kész lesz amikor kész lesz!
Délután hív hogy kész. Mondom hogy a p...ba?
Este hozza, tényleg ki van cserélve a tapi pad, nézem nincs jól rápattintva a hátulja...(nem is lehet) ilyet még nem láttam... a csavarok (6db) konkrétan csak be kapatva voltak
Bekapcs, a sok finom por eltünt, örül
Kicsit jobban megnézve, és a gyári fóliát eltávolítva felfedezek 3elég nagy fekete szöszt, és egy kb 7-8mm-es hajszálat.
Kérdem én, egy szakszerviz hogy engethet meg magának ekkora hibákat?
Hova vigye az ember, hogy rendesen megcsinálják?
Bocsi ha kicsit hosszúra sikerültem, de ki kellett adnom magamból