H815 modelben nincs semmilyen számláló bármennyire állítják.
Szintén nem mehetnek szembe az unios jogokkal bármennyire állítják az LG nél:http://piana.eu/root
6 hónapig ha hardveres okokra vezethető vissza a probléma az LG nek kell bizonyítani ,hogy már vásárláskor (sem)NEM állt fel a gond tehát ebben az esetben tagadhatja meg a garit szoftveres modosítás miatt NEM!
6 hónapon túl a vevőnek KELL bizonyítan,hogy már vásárláskor is fentállt a hiba és NEM a szoftveres modosítás miatt.
A bootloop hiba teljesen egyértelmű hardveres hiba ha elkezdenek izmozni szépen a netre megy az egész sztori a létező összes fórumra és ha ennek hatására sem teszik a kötelező jogukat akkor békéltető testület majd EU bíroság....Nincs az a bíro aki egyértelmű hardveres hiba miatt nekik ítélne...Elég csak kikérni a bíroságon néhány szervizlapot.Komoylan durva ,hogy hülyének nézik a fogyasztókat.
Nyitott bootloaderem van nem félek.
Én mindig nyeretem eddig is.
Vodafone sony xperia P zárt bootloader nem voltam tájékoztatva ,hogy zárt a bootloader ezért 2 év szerződés lejárat elött megreklamáltam jó pártonna email sony,vodafone ,hatóságok után ki(vissza)fizették a vételárát.
Huawei P6 vodafone szaggató 1080p videó fél év izmozás után cserutalvány teljes vételár .
Soha nem szabad hagyni magunkat élni kell a fogyasztói jogainkal.