Tapasztalataim a beta 2, OmniaTMC 0.9.4.1-el:
Manchesterbol indultam Budapestre, az akksi 100%-ra feltoltve,a nagyobb varosok kozeleben szepen mutatta a Tmc boritekot, jottek is a adatok, sokszor az igoban az automata frekikereses pont azt a frekvenciat hagyta ki, ugrotta at amin a tmc-jel volt.A 2000km-es tavra tekintettel sehol nem tervezte at az utat, hiaba volt rengeteg utjavitas, savlezaras (neha 8km-en keresztul), szoval sok ertelme nem volt hasznalni a tmc-t.
Kb 12 orai hasznalat utan az Omnia veszesen alacsony akkuszintre hivatkozva leallitotta az igot, holott vegig autos tolton volt, ami at volt alakitva tmc vetelre.Kicsereltem egy modositatlan autostoltore, kikapcsoltam az igot kb 2 orara, igy az akkuszint felment 50%-ra.Ujabb 2oras igohasznalat tmc nelkul es az Omnia megint megmerult.Ekkor kicsereltem az autos toltot a halozati 22oV-os toltore, amit egy szivargyujto 12V-rol 220V-ra alakitoba dugtam, ugyanaz az eredmeny, az Omnia lemerult.Romcsere QB07M-rol Romovics 5.10-ei romjara tmc fetelepit.
Itthon Nyiregyhazarol Budapestre a 100%-ra toltott akksi 170 km-utan lement 60%-ra folyamatos toltes melett.
Ekkor beragtam es uninstallaltam a Tmc-t.
60km (kb1/2 ora) multan az akksi 60%-rol felment 80%-ra, ugyanaz a toltovel, igo hasznalattal.
Szoval: a TMC nagy varosban, vagy vonzaskorzeteben hasznos, max 2-3 oras igohasznalathoz.