Sziasztok!
Friss szerviztapasztalatot osztanék meg veletek.
Ma kb. 13-kor benéztem a Pólus Samsung márkaboltba, hogy érdeklődjek a halódó kijelzőm miatt. (a touch rész, csak a szokásos keresztkergetős)
Garim nem volt, kaptam egy 12 500 Ft-os ajánlatot és 2-3 napos ígéretet.
Azonnal rá is bólintottam, mivel úgy tudtam hogy csak az alkatrész kb. 14K.
Kb. 5 órával később jött az SMS, hogy kész a gép. Eddig nagyon meg voltam elégedve, csakhogy:
- Fél percig vitatkoztak hogy akksival adtam-e le (tudom, rögzíteni kellett volna)
- A fóliám használhatatlan lett, de ez benne van, elfogadom
- Végül 15K lett a számla...
Pozítivum, hogy a kijelzőm immár baromi érzékeny mivel új szériásat kaptam (már-már iPhone szint), és voltak olyan rendesek hogy olyat adtak az eredeti Vodafon felirat helyett a 8GB felirat szerepelt.
Szóval a tapasztalat vegyes. Személy szerint a gyorsaságot nagyra értékelem, a többi meg fellépés kérdése