Sziasztok!
Lehet nem ide kellene írnom,de a tanácsotokat szeretném kérni.
Van egy omnia 2-es t-mobilos telefonom.Amióta megvettem folyton a szervizekbe rohangálok vele.Először szoftver frissítés majd néhány hétre rá lehalt az egész.Bevittem a Westendben lévő samsung szervizbe ahol másfél óra szerelgetés után közölték beküldik a nagy szervizbe mert ott adott minden feltétel a javításhoz.Max 10 nap alatt kész van.Két hét után telefonon érdeklődök amire a válasz a szervizben van alkatrészre várnak.A végén már kétnaponta hívogattam őket,hogy mi van és folyton leráztak,hogy a szevíz alkatrészre vár.A 23 nap bementem gondolva rákérdezek.A srác megnézte a számítógépet és közölte még nem jött vissza.Kérdésemre,hogy nem lehetne-e utána nézni flegmán közölte nincs rálátásuk a dologra,de ha várok egy percet megnézi a beérkezettek között.Ki hitte volna megtalálta.Egyből jött a duma,hogy értesítettek.Pedig azt sem tudta ott van.
Két hétre rá megint bedöglött.Akkor már a gyári szervizbe vittem.A fő gond az volt,hogy a zene lejátszás megszakad.
Hibáimat elsorolva kiderült ezt a telefont soha nem küldték ki szervizbe.Tehát a westendesek hazudtak!!!!
A telefonomat egy hétig bent tartották és mikor visszakaptam kiderült csak szoftvert frissítettek.
Egy hétre rá megint előjött a hiba.Megint egy hétig bent tartották.Ma mentem érte és kiderült megint csak frissítették.Egy teljes hétig.A legjobb néhány óra után előjött megint a hiba.És innentől kezdve nem tudom mit csináljak.Sokan azt mondák függetlenítsem mert a szolgáltatói rom öli meg.
Az ismerősömnek függetlenje van és neki tökéletesen működik.
A másik kérdésem az lenne,hogy tudnám elérni,hogy kicseréljék a készüléket??Van valakinek ötlete tapasztalata??Kinél kell panaszt tenni??
Előre is köszönöm a segítséget.