Elhallgatod, hogy ki és miért adott neked január végi vásárlással garijegyet.
Félreérted. "Olcsó" volt, de nem kaptam hozzá garijegyet. Erre bepánikoltam, hogy vettem méregdrágán egy vadiúj PDA-t, amire nincs garancia... Erre elkezdtem utánajárni, hogy mi is van ilyenkor, és felhívtam a HTC szervizt.
Elmondam neki, hogy garis problémával jótállásijegy nélkül lehet-e tenni valamit.
Erre válaszként azt kaptam, hogy: Semmi gond, a HTC minden telefinjáról tudja, hogy mikor jár le a garanciája. Meghatároznak egy időt. Meg ne kérdezd milyen logika alapján számolják ki... Egy a lényeg, hogy Ők is nyilvántartanak egy időpontot,és ha beviszem a PDA-t 2012 jan31-ig, hibával, akkor javítják, mert szerintük ekkor jár le a teljeskörű garancia a készülékre. Ha lenne jótállási jegyem, akkor nyilván valóan: 2011 nov. 13.
Engem így tájékoztatott az E-Care szervizese, miután megnézte IMEI szám alapján az adatokat.
Tulajdonképpen az az eset, amikor te megvettél egy készüléket,garanciajeggyel, csak a jegyet idő közben elhagytad... De a készüléked még garis, és meg szeretnéd javíttatni, ugye? Hogyan bizonyítod, hogy garis a cucc jótállás nélkül???
Erre a HTC azt mondja, nem kell bizonyítanod, mert Mi (HTC) meg tudjuk mondani, hogy mikor készült a készüléked, és szerintünk (HTC) meddig garanciás a típus.
Ha ebbe az időpontba beleesel, akkor garanciajegy nélkül megjavítják a készülékedet, mert szerintük még garis.
Szóval ez a jófejség a HTC-nek köszönhető, és az itthoni szerviznek. De működik.