Jeleztem a Samsung felé a hibát, de nem igazán akarják/ták megérteni a problémát, még ugy se, hogy videót készítettem nekik a hibáról
A levelezés velük, amit inkább feladtam
KIES 3 nem támogatja a Galaxy Note3-t Elküldve: 2015. február 03.
Tisztelt Samsung
Azzal a kéréssel, kérdéssel, észrevétellel fordulok önökhöz, hogy a Note 3 telefonomat a KIES 3 alkalmazás nem támogatja szoftver rendberakása terén
Teszem azt, ha véletlen szoftver frissítés közben történik valami és szeretném rendbe rakni a KIES 3 által nyújtott lehetőséggel, azaz
KIES3/eszközök/firmver frissítés és inicializálás menü alatt, akkor kiírja hogy nem inicializálható a készülék és kilép
egyszóval NEM tudnám rendbe tenni a telefonom és mint kiderült, nem csak a Note 3-t nem támogatja hanem több készüléket se, de a KIES-el ugyan ez a helyzet, hogy az se támogat több készüléket
amik a következők :
Galaxy Note 3 SM-N9005 >> KIES 3
Galaxy NOTE 1 GT-N7000 >> KIES
Galaxy S4 >> KIES
egyelőre ezekről a készülékekről tudok
Szeretném megkérni Önöket, hogy jelezzék az illetékesek felé, hogy ezt a hibát javítsák ki, mielőbb ha lehetséges
Válaszukat és közreműködésüket előre is köszönöm
Tisztelettel Szabó Antal
Válasz: KIES 3 nem támogatja a Galaxy Note3-t Érkezett: 2015. február 03.
Tisztelt Szabó Antal!
Köszönjük, hogy megkeresett bennünket.
Nagyon sajnáljuk a tapasztalt kellemetlenségeket.
Tájékoztatni szeretnénk, hogy a Note 3-as illetve 1-es készülékeket támogatja a Kies, tehán ennek működnie kell.
A tapasztalt jelenségek abban az esetben jennek meg a készüléken, ha az USB meghibásodott, a PC-n a tűzfal nem engedélyezi a kapcsolatot.
Az említett esetekben javasolt az USB hibakeresőt bekapcsolni és ellenőrizni a rendszer által kidobott hibákat, illetve javasolt az USB portot megváltoztatni.
Bízunk benne, hogy válaszunk teljes körűnek és hasznosnak bizonyult az Ön számára.
Amennyiben további segítségre van szüksége, állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat
Tisztelt Samsung
Köszönöm a fentebb adott válaszukat, de az az érzésem, hogy fogalmuk sincs miről beszélek, már bocsánat és az adott válasz meg egy sablon szöveg, ami igazán "nesze semmi fogd meg jól" válasz és a feltett kérdésemhez meg semmi köze
Nem kezdő telefon tulajdonos vagyok, szóval tudom hogy kell a telefont a PC-hez csatlakoztatni
azt is tudom, hogy a KIES vagy KIES3 támogatja szoftver frissítés esetén az említett telefonokat
csakhogy én NEM erről beszélek, nem véletlen írtam le az alkalmazás menüét, ahol nem kezeli az említett telefon típusokat
szóval indítsanak el egy KIES 3-t és az eszközök/firmver frissítés és inicializálása menüt kipróbálnák, akkor látnák miről beszélek
Csináltam egy videót a problémámról vagyis sokunk problémájáról
http://youtu.be/TifqqpTLSLw
Erről lenne szó és ezt a hibát kellene orvosolni az illetékeseknek
Önöknek se mindegy, hogy egy olyan hiba miatt ki kell menni házhoz javítani (Note 3 esetén), amit a tulajdonosa is könnyedén megtud csinálni
válaszukat köszönöm
Tisztelettel Szabó Antal
Válasz: KIES 3 nem támogatja a Galaxy Note3-t Érkezett: 2015. február 04.
Tisztelt Szabó Antal!
Köszönjük, hogy megkeresett bennünket.
Köszönjük az Ön által készített videót.
Alapos kivizsgálás után szeretnénk tájékoztatni Önt, hogy a Kies verzió felismeri a Note 3-as készüléket, viszont ezzel jelenleg nincs kompatibilis szoftver, ezért a rendszer nem tud támogatást nyújtani erre.
A Note 4-es készülékre már van új szoftver, ez a Lollipop elnevezésü android rendszer.
Amennyiben a közeljövőben az új szoftvert az Ön készülékere is kifejlesztik ezt a Kies rendszer aktívan fel fogja ajánlani.
Türelmét és megértését előre is köszönjük.
Bízunk benne, hogy válaszunk teljes körűnek és hasznosnak bizonyult az Ön számára.
Amennyiben további segítségre van szüksége, állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon.
Üdvözlettel,
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat