Melyik ez a "kedves" kereskedő?
Az én O2-m most lesz 2 éves és egy porszem sincs a plexi mögött. Volt egy széria, ami porosodott, mert a kijelző valamelyik sarkánál elvállt a ragasztás. Írták is a "károsultak", hogy érezhetően mozgott a kijelző nyomásra. (vissza lehetne keresni a fórumon) Ők mikor bevitték a szervizbe cserélték nekik a kijelzőt. A samunál és a "T"-nél egyaránt. Szerintem a bolti garisokkal is ez kellene hogy legyen az eljárás és nem egy "ennyit tud"-dal lerázni a delikvenst.
Nézd meg és ha érzed, hogy mozog a kijelző sarka, vidd vissza. Az az ő gondjuk, hogy cserélik vagy valahogy leszigetelik. Szerintem ne is az eladóval beszélgess, hanem egyből a szervizükbe menj. Nyittas munkalapot, hogy nyoma legyen. Írd le a hibát a munkalapra, és kérd a javítást. Ha megint el akarják bagatelizálni, kérd, hogy írják rá a munkalapra, hogy milyen indokkal nem javítják. Ezutám mond meg hogy elmész a fogyasztóvédelemhez a papírral, és kikéred az ő véleményüket is. Remélhetőleg ez hatni fog rájuk.
Nálam ez már nem aktuális, mert eladtam a készüléket és egyébként is lejárt a gari rajta rég óta. A szóban forgó kereskedés a gsm line volt. Az én készülékemre egyékbént is mindössze 6 hónap hw gari volt, és 2 év sw gari. Pár hónap után érezhető volt a recsegés a bal alsó sarokban, akkor rögtön felhívtam őket (mivel nem a fővárosban lakom nem tudok csak úgy felugrálni bármikor), majd közölték, hogy ezt nem tudják javítani. Tudnak a problémáról, többen is szóltak de ez gyártási hiba, és ők ezt nem javítják, ez a készülék ennyit tud. Szó szerint ezzel ráztak le
Nem is foglalkoztam a dologgal tovább, csak amikor porosodni is kezdett akkor. Végül én magam szétszedtem, így biztosabbnak találtam a dolgot.
Egyébként szerintem a bolti garanciák nagy része így működik. Szolgáltató, vagy a gyártó nem teheti meg h kiszúr az emberrel, de egy bolt akit lehet elküld. Persze ha erősködök lehet megcsinálják, de annyira nem érdekelt a dolog. Tanulópénznek jó volt, a DHD-t, már 2 éves gyári garival vettem, biztos ami tuti