Sziasztok!
2 hete vásároltam egy Samsung Omnia II és a következőket tapasztaltam:
Néhány nap használat után nem tudtam bekapcsolni. Bevittem a T-Mobilba, hogy valami gond van vele. Ott kiröhögtek, hogy le van merülve. Ezt azért nem értettem, mert előző este töltöttem fel töltőről és éjjel nem használtam. Csak annyi történt, hogy lefekvés előtt szinkronizáltam a PC-vel.
Miután eljöttem a T-Mobilból feltöltöttem és örültem, hogy csak én vagyok a hülye és nincsen semmi baja. Utána napokig használtam gond nélkül. Majd megint szinkronizáltam a PC-vel. Ezután meglepődve tapasztaltam, hogy 80%-os töltöttségről kb. 3 és fél óra alatt teljesen lemerült.
Ezután már gyanús volt a dolog és elkezdtem figyelni, hogy mi történik. Most ott tartok, hogyha rákapcsolom a PC-re szinkronizálni utána elkezd melegedni (Valószínű, hogy a processzor 1000-el pörög), és az akkumulátor töltöttsége szemmelláthatóan, rohamosan csökken.
Ha lekapcsolom és újra be, akkor megszünik a melegedés és a nagymértékű töltés vesztés.
Mégegyszer bevittem a T-Mobil-ba ott azt mondták, hogy biztosan szoftver hiba.
Várjak meg egy ujabb szoftver frissítést, utána "talán" megjavul. Addig is minden szinkronizálás után kapcsoljam ki és vissza. Ezeket a készülékeket egyébként is minden nap célszerű kikapcsolni, ha azt akarom, hogy megbízhatóan működjenek.
(Ezt Ők mondták, nem én találtam ki)
Szerintem viszont ez nem normális! Ezért érdeklődnék, hogy valaki tapasztalt-e már ilyent. Mert az én logikám szerint, ha tényleg szoftver hiba, akkor ennek a hibajelenségnek más készülékeken is jelentkezni kell. Ha meg máshol nem jelentkezik, akkor meg az én készülékemmel van valami gond.
Köszönettel!