Üdv Mindenkinek!
Ahogy olvasgattam, gondoltam megosztom veletek én is a Jet-es tapasztalataimat.
2010.03.10 a helyi T-Pont-ban vásároltam a készüléket. Jó is szép is "gyors" is meg minden. 2010.03.15. én észrevettem egy kb. 3mm átmérőjű foltot a kijelző közepén. Ez amolyan színes szivárványos folt, mint amikor a tapizástól egy színes filmréteg keletkezik a kijelzőn, csak ezt nem lehetett letörölni. Először nem is zavart meg szinte nem is lehetett látni csak pl. neon fénynél volt észlelhető. 2010.03.17.-ére már kb az 5x ére növekedett a folt, ekkor visszavittem a T-mobilhoz. Nos, az ügyintéző úr, ( aki úgy néz ki mint a három testőrből a Porthos ) egyből szervizre ítélte a motyót.
Ez eddig nem is volt olyan érdekes.
Na de.
Ha már ott voltam rákérdeztem a frimware dologra, szóval hogy várható e új szolgáltatós frimware és ha igen akkor mikor lesz elérhető.
Nos erre azt mondta hogy nem lesz és nincs is másik csak az ami a készüléken jelenleg fut. Erre megmagyaráztam neki hogy azért kérdezem mert 2 kollégám 3hetes különbséggel vett náluk s5230-as készüléket és az egyiken a régi a másikon már az új rom van, azért gondoltam hogy talán a Jet-re is lesz újabb rom. Erre az ügyintéző azt mondta hogy ez nem létezik, mert csak 1 féle frimware van forgalomba a T-mobilnál az s5230-ra.
Na mind1.
Szóval most várom a Jet-em, amit 1 másfél hét múlva remélem vissza is kapok.
Helló mindenkinek!
Igen, pontosan ez az a kijelzős probléma, amivel én is szembesültem, és kértem tanácsot a fórumon. A 2 hetes közelharcom a GSM bolttal egy vadiúj Jet lett, az említett kijelzőhiba nélkül. Nade akkor leírom, hogy mi is volt pontosan:
Szóval február végén vettem egy GSM boltban egy független Jet-et. Volt ez az "olajfolt" szerű folt a közepén, ami szabad fényben nem látszódott, csak neon fény alatt. Visszavittem, a csávó azt mondta, hogy ez normális (volt ott egy használt, azon is láttam). Ebbe akkor még beletörődtem, aztán jártam az ElectroWorld-be, ahol volt egy Jet kitéve, és nem volt kijelzőhibája. Visszavittem a telót az üzletbe, bevitték szervizbe (állítólag), majd 2,5 hét után telefonáltak, hogy nem tudnak vele mit csinálni, ez ilyen, nem hibás, és hogy 8-ból 6 telefonnak ilyen a kijelzője. Erre kértem egy szervizlapot, szakvéleményt, hogy akkor majd azzal megyek a Samsunghoz reklamálni. Kiderült, hogy nincs szervizlap (biztos kifogyott a nyomtatóból a festék)... Aztán mondtam ilyen szavakat, hogy fogyasztóvédelem, meg ügyvéd, meg szavatosság, és másnapra jött egy új Jet, véletlenül kijelzőhiba nélkül ("szerencsém volt").
Fura a hiba, beszéltem a Samsunggal, szervizben is jártam, és sehol nem hallottak ilyen széria- vagy bármi más hibáról.
Más: rettegek a szoftverfrissítéstől (még soha nem sikerült), de olyan kíváncsi vagyok
Hogy lehet megnézni a telefonon lévő firmware számát? elvesztem a kódokban... Köszi!