Erről írnál részletesebben?
Köszönöm előre is.
Garancia
Az EU régióba rendelt telefonokra 2 év garanciát vállal a gyártó, továbbá a kézbesítéstől számítva 15 napig minden indoklás nélkül elállhatunk a vásárlástól (ekkor egy angliai címre kell visszapostáznunk a telefont a saját költségünkön).
A garancia érvényesítéséhez a következőkre lesz szükségünk:
- a rendelésről elektronikus számlát találunk a OnePlus fiókunkban
- a telefon dobozával együtt érkezik egy úgynevezett “packing slip”, ami egy kis papír, melyen tételesen fel van tüntetve a küldemény tartalma. Ezt a címzett kapja meg fizikailag a telefonnal együtt, így ez is alkalmas annak igazolására, hogy miénk a telefon.
- a telefon IMEI száma (ez rajta van a telefon dobozán és a Beállítások menüben is megtalálható)
- a rendelés azonosítója (a rendelést követően emailt kapunk a OnePlustól a rendelésről, ebben lesz a rendelés azonosítója, ilyesmit kell keresnünk: Your Order #1234567899
Nem feltétlen fognak tőlünk mindent kérni, azonban a garanciás ügyintézésnél először mindig kérik az IMEI számot és a rendelés azonosítóját, így már első üzenetünknél érdemes ezeket megírni. A garanciás ügyintézés angolul megy, és egy “ticket” nyitásával tudjuk elkezdeni, melyet itt tudunk megtenni:[link]. A ticket nyitását követően a kommunikáció a megadott emailen keresztül fog zajlani.
A fenti ügyintézés az ügyfél számára teljesen ingyenes, azaz a telefon elszállítását is a gyártó végezteti és a visszaküldésről is Ő gondoskodik a saját költségén.
Biztosítás
A megrendeléskor és a megrendelést követő 14 napon belül lehetőségünk van kiegészítő biztosítást kötni egy biztosítóval (egyéb káreseményre) a telefonunkra 1 illetve 2 éves időtartamra.
Menete: Vagy a vásárlásnál kiválasztjuk a nekünk tetsző konstrukciót és a telefonnal együtt megrendeljük, vagy a You are not allowed to view links.
Register or
Login email címre írva jelezhetjük, hogy szeretnénk biztosítást kötni a már megvásárolt telefonra. Ha a telefonnal együtt kötjük meg a biztosítást, annak összege nem kerül felszámításra a telefon megrendelésekor. A biztosításról egy külön e-mailt kapunk a telefon megrendelését követően (kb. 1 napon belül) a feltételekkel és egy PayPal linkkel, amin be tudjuk fizetni a biztosítás összegét a biztosítónak.
Tapatalkkal küldve az én ONEPLUS A3003 eszközömről