Egy kis Support rettenet...
Öcsém nem rég vett egy OP2-t, ami múlt hét kedden jött meg. Hibás kijelzővel. Azóta megy a supporttal a levelezés, és azt a káoszt ami ott van az ellenségemnek se kívánom. Először nem írtak vissza egy hétig majd jött az automatikus email, hogy mivel egy hete nem volt kommunikáció lezártnak ítélik a ticketet. Utána nem akarták elfogadni a hibát (bazi nagy lila folt a kijelző alsó-középső részén), aztán nem cserélni, hanem javítani akarták, most meg arról megy a vita, hogy nem is cserélhetnék, mert öcsém kicsúszott a 15 napból, ami megint
ság főleg hogy még a kézhezvétel napján kezdeményezte a cserét a supportnál. Most már ott tartunk, hogy cserét se kér, csak a pénzét vissza. Egyszerűen szerintem nem akarták kicserélni és
nak a vásárló fejére. Szerencsére nekem semmi gondom nem volt eddig az OPO-val, de ezek után a büdös életbe nem veszek tőlük semmit.
Az utolsó gyöngyszem:
Alex (OnePlus)
Apr 27, 06:08
Hi Henrik,
Good day!
I'm afraid that we cannot grant your request for replacement as we can only process if ever it is within our 15 warranty period upon delivery. Please refer to more details of OnePlus Return Policy here: You are not allowed to view links.
Register or
Login. We suggest that you send again the device for another repair to solve your problem.
Please let us know if you would like to proceed.
Best regards,
Val
------------------------
Dear Support Team,
Are you really trying to piss me off now...? I think I'm a very patient man but you are doing a great job of testing me. Please do read every email before this.
I got the phone on the 19th, today is the 27th, how is that outside of the 15 days period? I IMMEDIATELY contacted the support team after receiving the phone on the 19th. The ticket was ignored for 5 days. Val said I have 3 options. I chose replacement. What's so hard about understanding that?
I GOT A FAULTY PHONE FROM YOU, I CONTACTED SUPPORT TEAM RIGHT AWAY, WHO IGNORED ME FOR 5 DAYS, SAID I COULD HAVE A REPLACEMENT AND THEN SAID NOPE, ONLY REPAIR.
"We suggest that you send again the device for another repair to solve your problem." Again for another repair? I have not sent it in for repair. Never. Since it's brand new.
Is there a supervisor I could talk to about the situation?
Regards,
Henrik