Nem tudom miert ragaszkodik mindenki ennyire a garanciahoz.
Személyt és boltot nem írok, mert nem fogok senkinek negatív reklámot csinálni, és lehet hogy a telefonnál hírhedt/köztudott első széria rovására lehetne ezt írni.
Csak annyi, tessék csak ragaszkodni ahhoz a garanciához, ugyanis a gyári hiba bárhol, bárkinél előfordulhat. A képen szereplő fél napos, gyári állapotban lévő kétszázezres H815 telefont, odaadhatjuk a gyereknek ha nincs garanciánk...
Ezen okból kifolyólag, a bootloader unlock-al is csak óvatosan. Ha valaki nyitni szándékozza, használja előbb egy kicsit, nehogy utólag derüljön ki valami hiba mikor már nincs visszaút.
Szerencsére nem egy sufni gsm-ben bolti garanciával lett véve, hanem nagy cégnél, és mivel egyértelmű a gyári hiba, egész biztosan szó nélkül fogják cserélni.
Csak javaslat, hogy mire tessék kényesnek lenni: gyári garancia és garancia levél, bontatlan doboz. A lenti kép szerintem nem ér meg senkinek egy 20 ezer forinttal olcsóbb helyet...
(Háromfajta SIM-el sincs hálózat, IMEI ismeretlen, mobil data megszűnt, modem.img halott. Mindezt egyik pillanatról a másikra. Rom újrahúzás nincs, a telefon használhatatlan...)