Igen értelek én, mint mondtam egyet is értek. De mit teszel, ha úgy jön vissza hátulról a pali, hogy már ki van cserélve az alaplap, a régit nem adják oda, és azt mondják hogy biza unlocked volt?
Leírja ő ezt neked szívesen, hogy Gipsz Jakab behozta XY imei számú készülékét javíttatni, ami alaplaphibás volt, mert elindítani nem tudtuk, és induláskor ott volt, hogy bootloader unlocked. A központi gépen fent az imei-ünk, mert lekértük. (Kétélű fegyver ez. ) Ergo sakk matt, marad az nfh, ahol először őket kell meggyőzni az igazadról, aztán fognak kiállni érted.
Tudom én hogy igazad van, de sajnos a mai itthoni jogi helyzet nem minket segít, és a kiskapuk sem nekünk vannak nyitva... Bármikor sarokba szoríthatnak, mert eleve rossz alapokra épül ez az egész.
Kint ha gond van, a szerviz képviseletnek kutya kötelessége bizonyítani, mi az, ki okozta, tehet e róla a felhasználó, vagy közvetlen összefüggésben van e a nyitott bootloaderrel. De ott inkább nem is kérdeznek semmit, senki nem bizonygat senkinek semmit, hanem hisznek neked és adnak egy új telefont, hogy legközelebb is oda menj vásárolni. Oda is fogsz.
Mi nyerészkedünk tízezer forintokon, mert ilyenek vagyunk, három méterre látunk...
" De mit teszel, ha úgy jön vissza hátulról a pali, hogy már ki van cserélve az alaplap, a régit nem adják oda, és azt mondják hogy biza unlocked volt? "
Rendőrségi feljelentést teszek.Elöször is nem cserélhet alaplapot "hátúl a pali ha én nem kérem bukó 1
2 minden alaplap egyedi szériaszámot tartalmaz ha visszadja úgy ,hogy más a szám arca leszakad...
Én is értelek de nem bonyolítsuk ezt túl.
HA szolgáltatónál vett kinyitott bootloaderes hiba van vissza kell vinni a szolágltatóhoz
Ha bolti vétel volt a boltba.
Egyik esetben se az LG hez kell vini szavatossági igénnyel hanem az eladohoz.
Hogy ők mit tesznek vele a bolt/szolgáltató elviszi e az lg hez és ott megtagadják e vagy se teljesen irreleváns ez a bolt és az lg dolga leboxolni.
Rendeltetészerüen használtad és HARDVERES lg részéről 0 day fentálló hibaí van.Oldják meg
Ha a szolgáltató nem akarja rájuk kell pirítani és beolvasni a hatályos jogszabályt majd megküldeni nekikk tértivel is panasszal élve és ha ezután is szívoznának ..Akkor fel kell jelenteni őket békéltető illetve polgári per.
Ott meg még kártérítést is lehet kérni azaz idő és egyébb kellemetlenségekért.
Nincs az a bíroság ami az elismert egysértelmű lg féle rossz minőségű hardver miatt nekiki ítél...
De hidd el el se jut odáig.Kizártnak tarom ,hogy az lg is szívozna elég benézni az xda topikba több száz bootloop hiba és az csak egy fórum...Ráadásúl nem egy arcnak nyitottan is javították EU-s országban is!...Én már írtam az lg nek akiknek törvény miatt 30 napon belűl kellene válaszolni még van 1 hetük.Ha nem én is tértis levelet küldök de ez már rossz jel mert kötelesek lennének emailra is választ adni..
Egyébként meg ja jó lenne ha az lg egyértelműen kiadna egy közleményt a nyitott loaderre javításra...
Miondegy reméljük a legjobbakat és ,hogy nem kell tömeges pert rájuk raknunk!
Köszi az eszmecserét is!!