Szép leírás a bootloader unlock!
De "Minden egyes nyitott bootloaderrel rendelkező készüléket, csak és kizárólag díjfizetés ellenében javítanak, a hiba eredetétől független!!!"
Ez azért annyira nem igaz fölleg a bootloop hiba esetében ami konstrukciós hiba.
Verni kel az asztalt első körben az eladónál mert az EU területén kötelező a 2 azaz kettő év szavatosság.
Keressetek rá nem nagy örödngőség.
Főleg,hogy a bootloop hiba elismert hiba a gyártó részéről bizonyítani,hogy nem a bootloader nyítás miatt lett hardveres hiba meg egyszerű...
Köszi.
Igen, tudom én is. Az, hogy nem igaz, az a nem igaz.
Öhhöm. Viccet félre téve. Tudják ők ezt nagyon jól, hogy konstrukciós hiba. Meg nem mondom hol, kitől, honnan, de mintha valahonnan valami forrasztás hiba rémlene. Hogy a soc vagy mi, nem emlékszem. Sőt, várj csak, beugrott! Jutubon van unbrick videó, asszem ott láttam, hogy talán a soc-ra húz egy sort még a csávó, és simán bekapcsolja....
Szóval ezzel ők tisztában vannak, de megtehetik, hogy nem javítják, hiába vered az asztalt. Tudom én hogy igazad van, egyet is értek vele, ugyanezen véleményen vagyok én is. De. Egy apró dolog van itt a "gyártó részéről bizonyítás" és mi közöttünk. Mégpedig a magyar képviselet, aki konkrétan lefo.sa kinek milyen kötelezettsége van.
Egy rohadt nagy aduász van a kezükben, mégpedig, hogy ők egyáltalán nem kötelesek javítani a te készülékedet.... Igen jól hallod, azaz látod.
Ugyanis a garancia jegyben le vagyon írva, a garanciális szervizelés elsősorban az eladó feladata. Ergo simán megtehetik, hogy azt mondják : csumi, ez elsősorban nem a mi kötelezettségünk, vidd vissza ahol vetted, majd ők ide küldik (vagy a telemaxhoz....)
De ezek csak mind mind feltételezések. Két konrét példával szolgálok neked.
- Koma 1.
Kijelző hibás lett. Beégett, vagy pixeles lett, mittudomén. Beadta cserére. Kicserélték, a végén vissza kapta a telefont egy 40 lepedős számlával. Te mit csinálnál? Kifizeted, vagy ott hagyod, és elkezded a több hónapon keresztül tartó huzavonát?
- Koma 2.
Lekérte az unlock.bin-t. Nem nyitotta még a bootloadert, csak gondolkodik rajta. Kisebb nagyobb gubancok voltak a telefonnal, akksi hol ennyivel, hol annyival tölt, stb. Beadta a szervizbe, ahol főpanel hibát detektáltak, csere. S mellékelték eme szívbe markoló sms-t:
"elutasított garancia, szoftveres beavatkozás (nyitott bootloader). Javítás költsége: főpanel csere 46.355.- Ft"
Te mit csinálnál? Otthagyod? Kifizeted? Feljelented őket? Kinél? Hogyan? Ha kicserélték az alaplapot, már az életbe be nem bizonyítod hogy NEM volt nyitva.
És én tudom, hogy NEM volt nyitva, mert nem volt nyitva. Egyébként Koma 2 egy fórumtársunk, aki ha akar megszólal, ha akar nem, bár ez a történet még folyamatban, szvsz, addig jobb ha inkább nem...