Sziasztok! Egy kiakasztó problémával találkoztam(remélem nem vagyok egyedül)
Galaxy S6 3hónapos készülék,3szor küldtem szervizbe "samsung" futárral (posta)....a probléma: netem csal LTE hálózaton müködik huzamosabb ideig!!! H+,3G....5-10...akármennyi perc után megáll a net..keres...keres...keres...majd kiirja nincs hálózat,holott a jel ott van(2nyil közül csak a jobb oldali villog),repülömód majd vissza és müxik egy darabik.
E hálózaton meg katasztrófa..3-5percenként leáll a net. Telefon úrainditás vagy repülömód itt is segit rövid idöre....szerviz 3szor visszaküldte javitatlanul...indoklás: készülék tesztelve,hibátlan,javitás értelmetlen!
T-s szolgáltató,sim kártya már cserélve,netemmel nincs gond,.állitásuk szerint. Samunak telefonálgatás....kérjek szervizt sokadszorra is!! Mit tegyek??? Már kiakadok,ha nem otthon wifizem,vagy valamerre bóklászom,mivel tudjuk,hogy nincs lefedve az egész ország LTE hálózattal
Valakinek ötlete??? Mégsem 20e ft os telcsiröl van szó.