Köszönöm a részletes tájékoztatást.
Miben különbözik még a magyar nyelven és a macerás garancia érvényesítésen kívül egy Ázsiai piacra szánt mobil egy Európai/magyar piacostól? Olvastam az oldalukon olyan hszt., hogy ..."A G900H modellben nincsen magyar LTE"... Ez előfordulhat más készüléknél is, mint Pl. egy G3-nál vagy S5-nél is?
Lehet, hogy nem is annyira éri meg az a ~30-40e forint spórolás...?!
Magyarán ha tőlük veszek okostelefont, akkor az előfordulhat, hogy az Magyarországon nem is annyira okos?!
Az én tapasztalatom az a G3-mal, hogy abban sincsen benne az LTE (Ázsiából jött telefon, de EU-ba szánt. Partnero-tól vásárolt.). De a service menüben bekapcsolható. Annyi hátránya van, hogy minden újraindításnál újra külön be kell kapcsolni, mivel se rootolva nincs a készülék, se custom rom nincs rajta. Amúgy nem tudom, hogy bármelyik ilyen dolog megoldás lenne-e erre. Engem nem zavar, nem kapcsolgatom ki a telefont. Egyéb különbséget nem fedeztem még fel, a korábban kijelentett dolgokon túl. Szóval ázsiai telefont ne vegyél, csak akkor, ha EU-ba szánt. Illetve járj utána, hogy minden funkciója működik itt is. Kár, hogy másnak nincs itt tapasztalata, mert én csak a sajátjaimat tudom leírni, ami aztán nem szent írás. Ezt kérlek, mindenképpen vedd figyelembe.
Üdv: Katsu