Ez jo hir, orulok
Mit csinaltak vele? elmondtak hol azott be?
Lehet en is megprobalom ezek uzan a leszakadt dugoval
Tapatalk-kal küldve az én GT-I9295-el
Azt nem árulták el hogy hol ázott be, de megint kaptam egy teljesen új készüléket.
Kijelzőt biztos hogy cseréltek, mert vot rajta egy alig látható karcolás, ez eltünt.
A belsejét is tuti cserélték, mert a wifi mac címe megváltozott, otthon újra kellett engedélyeznem a hálózaton.
A házat, hátlapot is cserélték, teljesen fóliázott volt a készülék. (még a keret is)
Érdekes módon már nem kell a vaku alatt bepattintani a hátlapot (van rajta egy útmutató, azon már nem is jelzi), nem is kattan , de körbe mintha több "pöcök" lenne).
Tegnap egy kicsit izgulva leteszteltem ,de ez most jónak tűnik.
Az akku viszont a régi maradt, de azt meg két hónapja cserélték gariba mert felpúposodott.
Egyébként meg úgy írtam meg a hibabejelentőt ahogy történt az eset.
Még azt is odaírtam, hogy a kamera lencséjénél belül megjelent a víz, láthatóan beázott.
Volt egy kis para bennem egész héten, akivel beszéltem mindenki az mondta, hogy beázás nem garanciális hiba, igy nem számítottam rá hogy "harc" nélkül megúszom..
Felmerült bennem az is , hogy a Samsungnál azért figyelik, ki milyen termékeket regisztrál, mennyire "márkahű" ezért elnézőbbek lehetnek. Csak a telefonokat nézve ez a harmadik generációm a ettől a gyártótól, és biztos hogy váltottam volna, ha ez most nem megy ilyen simán.