Hát úrak k....a nagyot csalodtam az LG szervizbe. Bevittem a Bratyesz tabletjét, hogy 100% mellet kikapcsolt a vas és nem lehet életet lehelni bele.
A szerviznek az volt a problémája, hogy hol van a töltő és az adatkábel mert csak ugy tudja átvenni. Na és az a körités hozzá a villámokrol és egyebekről azt igazán nem értettem. Mondom neki, hogy ezek, hogy jönnek ide
csak egyszerüen 100%-os töltötség mellet kikapcsolt és nem lehet bekapcsolni már három töltővel probáltuk, de csak a töltő és a villámról dumált. Azért én megkérdeztem, hogy hova van irva, hogy töltővel kell behozni amire ő azt monta, hogy sehova. Kérdeztem én akkor most mi legyen azt mondta, hogy hozzak töltőt. A lényeg, hogy abszolut hülyének néznek mindenkit. Na ez gáz szerintem. Nincs egy k...a töltője az LG-nek?
LG Szerviz második nekifutás.
Bevittem másnap a töltöt is, és most egy fiatal úriember fogadott. A köetkező tőrtént, nem restelt elfordulni és a mellete lévő bedugott
töltőt rádugni a tabletra. Na igysem mükszik mivel ki kellet volna jönni egy aksi ikonnak ami a töltést jelzi. Mondtam neki, hogy a kollegája nem vette át töltö nélkül, mire ő monta a töltő neki nem kell mivel látszik rajta,hogy szinte uj. Igy átvette a tablettet meg a gari
papirt és közőlte, hogy majd küldenek sms-t amikor elkészül. Na mondom ez igy fahin de ez csak máig tartott. Délelött felhivtak, hogy
nem tudták szoftveresen életre kelteni és igy alaplapot kell cserélni, de kellene az imei száma. Na itt pattant el a cérna azt mondtam, hogy beszélek bratyesszal és elkérem. Na ebbe maradtunk és én mindjárt gyanusra vettem a dolgot mivel ennek a tabletnak nincs imei
száma csak csn és s/n száma van a dobozon ami egy kis papirformában be van ragasztva a garancia papirba. Közbe hivogattak az
ügyfélszolgálatról is, nem találják az imei számot és nem tudják beazonositani, hogy rendeljenek hozzá alkatrészt. Azt mondta az ügyfélszolgálatos, hogy csak a számlát hagytam ott. Mire én az ki van zárva mivel a számlát visszaadták és csak a garipapirt vették
át amit rá is irtak a szervizes papirra amit adtak. Erre ő a szerelő majd hivni fog és keresünk valami megoldást, modtam rendben.
Közben én nem ma kezdtem ezt a dolgot mert már egyszer meg akartak igy etetni a nokia szervizben, ugyan igy, hogy kicserélik az alaplapot egy szarra és visszadobják gari megvonás mellet. Mivel már bele nyultak. Ebbe megerősitett a szerelő kollegám is. Mivel ez mind veszteség a szerviznek és probálják a legolcsoban megoldani. Na de térjünk vissza az LG-hez. Felhivott a szerelö és kérdezte, hogy meg e tudtam kérdezni az imei számot. Mondom nem tudtam, de nekem is ilyen tablettem van és nincs imei száma csak csn van ami ugy kezdődik, hogy LGés számok. Az kell neki montam este átmegyek és holnap beiszem, de ez a szám benne van a gariba
mivel közben néztem a nejemét. Erre ő akkor nem kell bevinnem mert a gyári számra kér engedéjt az alkatrész beszerzésre. Kérdezem
én ilyen idioták csinálják a vasakat vagy csak probálkoznak hátha megtudnak venni, hogy én vagyok a hülye. Ezt a fajta tab már nem nagyon kapható és azért vagynem tudom. A lényeg nem az, hogy milyen vasad van samu, lg,htc a szervizekbe nagyüzembe megy a csencselés. Ha nem figyeltem volna oda biztos vagyok benne, hogy rámverik az egészet és ugrasztják a garimat. Simán bemondom
amit kell ök pedig rámverik miután kicserélik, hogy már valaki belenyult lefotozzák én meg mehetek ahova akarok. Sajnos itt tartunk.
Ezt csak azért irtam le, hogy nagyon észnél legyen mindenki amikor szervizbe viszi a vasat. Független milyen szervizbe. Szoval a vége az lett, hogy most várom az sms-t amikor kész a vas.