Figyelj, ha valami gondod lenne, amit garanciálisan szeretnél rendezni, vidd csak el szépen a szervizbe, gyári állapotra visszaállítva, teljesen gyári partíciókkal. Volt már rá jó néhány példa, hogy nem kötözködtek és megcsinálták.
Ettől függetlenül úgy látszik tényként kell elkönyvelnünk, hogy a HTC ezentúl már jobban figyeli, mit csinálunk azzal a kütyüvel, amit jó drágán megvettünk...
Ennek a telefonnak már mind1 mit csinálok vele.Ugy ,hogy ovatosan ezzel a nyitogatással zárogatással mert ora percre megmondja mikor lett nyitva mihelyt netre engeded a telot.
Az Ön által megadott IMEI szám az alábbi készülékhez tartozik:
HTC ONE
Gyártás napja: 2013/05/23
Sorozatszáma: FA35MW902949
Bootloader kinyitva: IGEN
Szervizben járt már: IGEN ( 2 alkalom, 2013 augusztusban, mind a két alkalommal ROM Frissítés történt )
A készülék NEM garanciális a kinyitott rendszerindító miatt, a telefon szoftvere két alkalommal lett módosítva, 2013. augusztus 27.-én, és 2013. szeptember 16.-án.
Ha problémája megoldódott és nincs több kérdése kérem zárja le ezt a jegyet.
Köszönjük hogy a HTC-t választotta, további kellemes napot!
De látom már szóv volt rola .Tehát nem kell irni semmit én csak az IMEI számot küldtem el neki ,hogy megérdeklödjem és ezt a választ kaptam.Nem irtam nekik hogy ,nyitva van a bootloader.
Elösször is telefonon kérdeztem meg bediktáltam az imeit mondták hogy nem garis.Kérdeztem miért mondták irjak nekik irásba megadják a választ és ezt kaptam.Nekem ez egy hivatalos ügyhöz kellett.