nem igazán értelek Téged. Ezt a 9500-as típust NEM EU-ba szánták eddig ( kivéve Fr.o. és Németo) Így be kell érni a kereskedő által biztosított garanciával, legalább is papír-szintjén.
Mert egyébként a Samu a saját külhoni garancia papírjait is azért elfogadja, mondjuk ha javításra kerül szó.
Max. nem csinálják meg a lakásodon, hanem szervizbe beviszi a futár.
Ezt csinálja a bolt is, leadod/elküldöd nekik, és ők meg elviszik a szakszervizbe.
De ha tutit akarsz, veszel szolgáltatónál 9505-öt, és ők majd javítják/cserélik ha gond van vele.
Én azért maradnék ennél a 9500-nál.
Nekem anno az első S1-em 1 év után hibátlanul cserélt gazdád, a második S1 most is megvan, még nem látta szerviz. Az S3amnál a keret cserére szorult, gyári hibás volt ebben az a széria, futár vitte/hozta.
S4 alu keretes már, ez nem fog elrepedni:-)
próbálom akkor magam megértetni:
Először is, soha ne legyen szükségem a garanciára és ne romoljon el a teló.
De ha már esetleg gondja van: Samsung terméket veszek, amire Samsung 2 év garancia vonatkozik.
Ehhez az eladónak érvényesítenie kell az eladáskor a garanciajegyet (ami alapból a csomagban van). Ezt bárhol a világon megteheti és akkor az, a nevemre szóló számlával együtt elég a világon bárhol ahhoz, hogy a Samsunggal gariztassak (futárral, mindennel, ahogy ez rendesen jár a prémium áron vett telóhoz). Ha csak bolti garanciapapír van, akkor lehet visszaküldözgetni/visszavinni a hibás telót a boltba vagy esetünkben a világ túlsó felére. Ha meg van garanciapapír, de nincs kitöltve, akkor csak az adott samu szervizesre/futárra van bízva, hogy elfogadja-e javításra a cuccot vagy azt mondja, hogy vigyem vissza oda, ahol vettem. És még azt is elhiszem, hogy a boltok mindenhol jóhiszeműen állnak hozzám és tényleg állják is, amit papíron vállalnak, de amíg pl. a futárt kihívom házhoz és azonnal javít vagy elviszi javításra a telót és ez nekem semmibe sem fáj, addig pl. visszaküldözgetni probléma esetén az eladóhoz az már nem olcsó mulatság (pl. tengerentúlra).
9505-öt biztosan nem veszek, mert az nem pálya (akkor már inkább marad a GSII), de 9500-ba sem ugrom bele bizonytalan háttérrel, mert a jóról (értsd: hiba esetén részemre teljesen ingyenes ügyintézés a teljes garanciaidőn belül) azért nem szeretnék lemondani. SII-nél azért elég sok embernél ment tönkre az USB-csati, a kijelző, stb., ki tudja, hogy idővel mik fognak jönni majd a GS4-nél (olvastam már 4 nap után elszíneződő hátlapot is!). Ezért érdeklődöm ezekről a dolgokról és köszönöm is a válaszaitokat, még ha nem is mindig a kérdésre válaszoltok, hanem kitértek a konkrét válaszadás elől (mint most is). Csak tájékozódni próbálok a lehetőségekről, sajnos nem úgy vagyok vele, hogy bármikor kockára tehetek uszkve 200.000 pénzt.