En nem fogom magyaritani, de ha valakit erdekel, szoljon es megcsinalom!
a.) ha kérhetem, nézd meg, mert segíthet más várakozóknak, hogy ez a cikkszám is jöhet gond nélkül és pl. előzhetők a burkusok is egy cikkszámcserével, ha valaki régen áll a sorban. Egy Google play letöltés és egy ellenőrzés, max. 5 perc az idődből.
b.) mosógépesdi - ahogy én látom:
Szerintem HTC kb. a Sensation körül elvesztette az innovációs képességét, majd néhány negyedév alatt alaposan nullázta a jövőjét. A HTC One-nal pedig kinevetteti magát. Lehet akármilyen pokolian jó egy gép, de amikor 2001-ben a Palm kiírta magát a Nasdaq-ról (1 év alatt 90%-t esett az árfolyam), ott is csak 1,5 hónapos késedelem volt (no meg dotkomlufi), ám legalább volt valami szöveg, hogy miért. Itt pedig sem érdemi kommunikáció, sem termék. Bénult a csatorna, és hát érthető, hogy senki sem szeret olyat eladni, amivel ennyi a probléma. Ha majd végre elkezd működni, akkor sem lesz ugyanaz többé a helyzet.
Az expansysnál pl ma készleten van úgy 2000 db Galaxy S4, nem gond ma eladni belőle bárkinek. A HTC-ből meg 2 hónapja megy ez a szerencsétlenkedés.
Erősíti a fenti Vodafone-os helyzetkép is, hogy ugyanaz a kabaré folyik még a szolgáltatóknál is, amit megtapasztaltál elég alaposan, hiszen 02/22 nem tegnap volt. Épeszű eladó nem játszik a betűkkel, hanem elad. Nyilván degeszre rendelte a Vodafone is magát, de ő sem kapott eleget, ahogy a más tiszta forrás sem. Ez egyszerűen megengedhetetlen. A magyar Voda azért különleges helyzet, mert picik, mint az egész HU csatorna. Pl. akár már 2-300 géppel is boldog volna, gondolom kapott 50-60 db-t. Azt is gigacsúszással.
De globálisan a mobilszolgáltatóké ez a piac, aki oda is képtelen szállítani, az valamiben nagyon erős kéne legyen, pl., hogy a piaccal szívatja fel a gépeket, nem pedig nyomja a csatornát. Ebben megint csak nem jár élen a HTC.
Nyilván sosem fogom azt mondani, hogy ne vegyél ilyet vagy olyat, egyrészt mert nekem aztán majdnem tökmindegy, csak vegyél
Másrészt azért sajnos ma már azt ki kell jelenteni, hogy a márkahűségen vagy a designon, azaz szubjektumon kívül nincs olyan műszaki érv (ár/teljesítmény, terméktámogatás, logisztika) amiért érdemes ma bizalmat szavazni ennek a gyártónak. A marketingben pedig még maga Peter Chou is elismerte a hiányosságokat.