Lehet. Bár nem értem, egy telefont időben szállítani (vagy egy ekkora rendszer hibáját a készletvezetéssel kapcsolatban javítani, hogy ne falsch infót adjon) miért nagy elvárás. A telefon-biznisz egy kicsit gyorsbban pörög annál, hogy akár egy hónapot lehessen késni. Tudom, nem a forgalmazó hibája. Habár talán annyiban igen, hogy felvesz rendelést ilyen állapotok mellett, és a rendszerét nem teszi helyre.
Senki nem mondta, hogy nagy elvárás. Azt mondtam el, hogy eddig miért nem volt szükség arra, hogy kezeljék.
Sokszor írtam, most utoljára próbálom egyszerűsítve.
Egyébként pontosan ugyanazzal indokoltam az expansys által a történetre rakott hülyeségeket mint Te: "A telefon-biznisz egy kicsit gyorsbban pörög annál, hogy akár egy hónapot lehessen késni."
A.) Eddig ez volt: gyártó > sok forrás > késik/bejött > eladja, dől a lé. És egyben stabilizálódik is az ellátás.
B.) Most ez van: gyártó > sok forrás > heteken át mindig kevesebb jön, de jön. Csak éppen max 20-30%-a azoknak a tervezett érkezéseknek, amik mozgatják a webet/nyomkövetőt, mindent.
A.) eset - kezelve, programozva
B.) eset - nincs kezelve, programozva. Nem életszerű, készületlenül érte.
Nochdazu manuálisan is mattatta, de még a gyártó is adott ukázokat. Továbbá ügyelni kell arra is, hogy ilyenkor pl. az 1-2 db-s tiszta és valós egyéni vásárlások prioritása is biztosított legyen.
Ennyi, mostantól akár érted, akár nem, sajnos több időt erre már nem tudok szánni. Kiveséztük azt is, hogy pont a te eseted pláne kicsit más is, mint azoké akik ugyancsak várnak, és nálad régebben is várnak.