Hátha érdekel valakit.
Némi fejlemény garancia ügyben.
Ma érdeklődően felhívtam a Smartphone-t,a Telemax átvevőpontját.Itt adtam le javításra.
Adtam a tájékozatlant.
Rövid beazonosítás,név,márka.
"Igen,meg is van..." majd hosszú szünet.
"Ööö... itt azt látom,hogy úton van,holnap érkezik hozzánk"
Szóval,majd holnap érdeklődjek az átvételről.
Hát elkezdődött a sumákolás - gondoltam.
Felhívtam a HTC ügyfélszolgálatát,arra készülve hogy hosszasan kell majd magyaráznom a tényállást és panaszkodhatok az eljárással szemben.Ehhez képest...
Ki vették a kezemből az irányítást,amit cseppet sem bánok.
Imei szám elég volt.
Semmit nem kellett mondanom.
Várjak egy percet,(ami lehet 2,3) mert ezt meg kell beszélni valakivel.
Fél perc után...
Ezt ki kell vizsgálniuk,mert ilyen nincs,hogy semmi várakozás,hanem azonnal visszaküldi a szerviz mindenféle javítás nélkül.
Az nem lehet indok,hogy kifutó típus stb.
1.A garancia lejárat miatt ne aggódjak.
2.Email cím elkérés,hogy mindenféleképpen tudjanak értesíteni a fejleményről
3.Azon lesznek,hogy számomra kedvező megoldást találjanak.
Jó,jó! Marketing,persze... mondhatjuk.
De mégis.
A hozzáállásuk nekem a brandhez méltónak tűnik.
Aztán majd meglátjuk