Logikus lépés lenne, ha tudnám reprodukálni a hibát. De nekem egyelőre még nem sikerült.
Párom szerint random jelentkezik, és ez ebben a bosszantó.
Vagy a kihívás, ha úgy fogom fel.
Párom közben már a nyomógombos 3 ezer forintos telefonokat nézegeti...
Nem kell reprodukálni. Nem várhatja el a szerviz, hogy addig telefonálj amíg nem lesz hiba...
Vidd vissza, mondd, hogy szar, csinálják meg. Vagy pénz vissza, veszel másik cuccot.
Fejet kell hajtanom, mert valahol végülis igazad van, de...
ha nem lenne a profiljába írva a Telenor, akkor is tudnánk hogy az a baj... Komolyan nem akarok egy szolgáltatót sem minősíteni (hogy is tenném?) , de érdekes módon a független és T-mobile telefonok hibamentesek ezügyben. Ilyen gond csak a Telenornál van. ( Főzött romokról nem is beszélve ) Valóban megoldás a garancia, de lehet egy XEH rom Odinnal 10 perc alatt helyre tenné. Javíts ha tévedek.
Logikus, amit mondasz, én is ezt tenném, de nem egy hét után, egy érintetlen telefon esetében. Oldja meg a vállalat, ha már van rá gari.
1-2 hónap után már én is inkább itthon barkácsolnék, akkor már nehezebb keresztül verni rajtuk, hogy nem segít a gyári visszaállítás.