szerviztapasztalat ultra touch-csal. háát történt hogy vettünk egy ultra touch-ot is volt rá mód kedvezményes áron zsír új vodás minden okés volt vele egy hónapig amikor is elszállt belőle a bill. világítás... visszavittük adtak csere készüléket előtte persze volt gyári visszaállítás stb... de semmi... visszajött a készülék most működött egy két napig és megint nincs bill világítás... érdekes mert hozzá sem nyúlok és úgy megy el belőle... néha visszajön... világit egy délelőttöt és megint nem megy... kérdeztem hogy mi a teendő és hogy megint megy fel? Erre a hölgy mondta hogy
Jóhír:
Nyregyházán is megnyitott a Bethlen Gábor utcán a Samsung hivatalos szervize.
rosszhir:
Eddig volt olyan "törvény, szabály" hogy ha harmadjára is ugyanazzal a hibával küldöm vissza akkor köteles a készüléket kicserélni de csak akkor ha teljes garancia időn belül vagyok!
Ez a szabály megszűnt! Nincs ilyen! Igy 556 javitás is lehetséges, kérdezem tőle hogy most kifogtam egy gyári hibás samut és ennyi? szerelgetjük? A válasz igen volt. :S
Lelomboz... én meg értem őket de ez azért érdekes, mert én biztosan nem tehetek a hibáról...