Sziasztok,
Nem tudjátok véletlenül, hogy ECA-P10C autós töltő három változata (ECA-P10C, P10CBE, P10CBECSTD) miben különbözik egymástól? Valamint szükséges egyáltalán a 2 Amper töltőáram mondjuk navigáció alatt? Mert ha nem, akkor nem gyilkolnán 2 Amper töltőárammal az akkut, ha nem muszáj.
Már bocsánat, de némi zavart érzek az "erőben"!
Íme egy inkább érthető, mint szakszerű magyarázat:
Az, hogy a töltőre rá van írva hogy 2A(mper) az azt jelenti, hogy a töltő maximum ekkora áram leadására képes, vagyis a teljesítményre utaló adat. (P=U*I azaz például: 5V*2A=10W-os töltő). Az, hogy ebből a teljesítményből a telefonodnak éppen mennyire van szüksége, azt a telefonban lévő szabályzóelektronika dönti el. Azaz, ha navigációt használsz előfordulhat, hogy a telefonod áramfelvétele megnő a szokásos töltéshez képest, amikor is az addigi 1A névleges áramú töltő elegendőnek bizonyult a töltéshez, most például 1,4 vagy 1,6 Ampert venne fel a készülék, de erre csak a 2A-s töltő lenne képes. Eredmény: hiába töltöd, mégis merül az akku.
Röviden: vedd meg a nagyobb teljesítményű, lehetőleg gyári töltőt, tabot is tölthetsz vele.
Szerintem...