Mai tapasztalatom a Samsung házhoz megyünk és ott javítunk, azaz helyszíni javítás szolgáltatásával kapcsolatban:
Tegnapelőtt, 23-án bejelentettem a készüléket a következő hibával: a ceruza a képernyő szélein 1-2 mm-re nem, vagy részben- és a jobb alsó sarokban kb. 4 mm-es negyedkörben nem működik. A króm keret a kijelző jobb felső sarkánál egy pontban le volt kopva. 29-e, azaz jövő hét hétfő volt a legközelebbi dátum, amit engedett a rendszer bejelölni, így azt jelöltem be, egyébként nekem ez annyira nem volt fontos. Tegnap felhívtak, hogy a 29-e nem lesz jó, mert sok a munka, azonban ma tud jönni a szervizes, ha jó. Persze, hogy jó. Kértem, hogy legalább 1 órával előtte csörögjön rám, hogy biztosan ott legyek a megadott címen. Így is történt, meg is érdekezett.
Sajnos az Ő készüléke is hasonlóan működik, a jobb alsó sarokban neki sem nagyon érzékeli a ceruzát, ezért nem cserélte ki a kijelzőt. Mindenesetre kaptam egy másik, fehér ceruzát, mivel szürke nincs, nem kapnak. A hátlapot a króm kerettel kicserélte. A poén ezután jött, kaptam egy 2 db-os gyári Samsung Screen Protector-t. Csak pislogtam. Az egyiket persze már fel is raktam. Szóval elég korrekt volt a srác.
Persze a készülék teljesen gyári állapotban van, 0 a számláló. Azt mondta, hogy ennyi neki elég is szokott lenni, ha alaplapot kell cserélni, viszont ha nagyon akarják, akkor még ilyen látszat mellett is meg tudják nézni, hogy volt-e például rootolva a készülék. Egyébként meg sem nézte a készüléket ilyen szempontból, csak annyit kérdezett, hogy rootolva van-e, mert ugyebár én nem a TW-t használom és furcsa volt neki a Nova Launcher.
Így néz ki a Samsung Screen Protector:
visitors can't see pics , please You are not allowed to view links.
Register or
Login or You are not allowed to view links.
Register or
Login