Mindent értek, de ez BÁRMIBEN eredményez kárt Neked? De komolyan kérdezem!!!
Nálam 48-50 óra készenléti idő van, világít folyamatosan IGEN haloványan a vörös LED, nem zavar semmiben.
Mivel komplett készüléket biztosan nem fognak cserélni, a kiütés kerülget, hogy szétszedjék és nem gyári körülmények között összerakják a készülékemet.
Mit vársz, mi fog történni, ha kicserélik a panelt benne?
Nèzd èn nem akarok szőrszàl hasogato lenni de ez egy hiba nem?
Nem zavarna de 1honapon belül nem csak hogy csere hanem teljes kèszpènz visszafizetès van fogyasztoi törvèny.
Nekem juni 27 . én jött. Benne vagyok a honapban.
Ès mint irtam kicserèltèk a senzort (ha igaz)ès nem javult meg...akkor most nyugodjak bele hogy alaplap hibàs?
Merthogy ügye nem kène mindig vilàgìtania többen is ezt irtàtok a servizben is igy làttàk ,mert hogy akkor minek cserèltèk ki?
Ès akkor mièrt irànyìtottak a központi samsung servizbe ha netàn a hiba visszajön?
Öszintèn szólva vannak kètelyeim hogy egyàltalàn hozzànyultak e de mindegy sajna vègig kell jàrni a proceduràt.
Volt nekem egy s3asom amivel wifi gond volt honapon tul voltam elment a samsung servizbe es kètnap mulva kaptam egy újat ami azóta is jó.
A màsik inkàbb legyen egy javított kèszülèkem mint egy hibàs.
De most nem?!?
Mindamellet mègha nem is foglalkoznèk vele akkor is elgondolkodtató szàmomra hogy egy alaplap hiba okozhat e tovàbbi hibàkat idővel.
Szoval èn nem hagyom annyiba ...
Szerintem ha valaki eszlel ilyet akkor addig cselekedjen amig nincs màs baja a kèszülèknek....
De càfoljatok meg ha nem èrtenètek egyet velem.
Tapatalk 2-vel küldve az én GT-P5100-ről