Ez lényegében igaz. DE ha valaki olyan cégtől vette, amelyik nem közvetlen partnere a Samsungnak (a gyártó oldalán a garanciánál nem lehet kiválasztani, csak kézzel beírni), akkor a plusz két hónap garancia kizárólag a számla és a garanciapapír együttes felmutatásával érvényes. Erre fel is hívják a figyelmet, mikor regisztrálsz.
visitors can't see pics , please You are not allowed to view links.
Register or Login or You are not allowed to view links.
Register or Login
Itt már nem érvényes a törvényi előírás, mivel ezt a két hónapot a normál garancián felül a gyártó garantálja és a feltételeit is ő szabja meg.
Na, puding próbája az evés...
A múlt héten észrevettem, hogy a hátlap nem pattan be rendesen a helyére, hiába nyomkodom, a jobb felső sarokban a hátlap alatt van egy kis rés és nyekereg ha nyomkodom.
A mysamsung oldalon korábban regisztráltam a note2-őt. Így elindítottam egy helyszíni szervizkérelmet. Tegnap a szervizből felhívott egy kedves hölgy és mondta, hogy ma jön a szerelő. Ekkor megkérdeztem, hogy nem baj-e, hogy nekem nincs számlám. Azt válaszolta, hogy ők csak a hivatalos garanciajegyre kíváncsiak és csak az a fontos, hogy le legyen pecsételve és rajta legyen az IMEI szám.
Ma félórája megjött a szerelő megnézte a garipapírt meg a telefon belsejét, majd szépen kicserélte a hátlapot és elment. Én meg örülök!