Élményem az Asus szervizzel, avagy "gap anomaly"
korábban írtam, hogy nekem is elvált a hátlap...brühühühü
április 19: elvált a hátlap. enyhén ideges voltam, mivel a szerviz csak hétköznap érhető el.
április 22: felhívtam az Asus-t, hogy akkor most mi a teendő. Azt az instrukciót kaptam, hogy a You are not allowed to view links.
Register or
Login oldalon jelentsen be a hibát.
Ez megtörtént, és kb. fél óra múlva kaptam egy levelet, hogy rögzítették a bejelentést, és hogy küldjek pár képet a hibáról. Feleségem készített, és azt el is küldtem nekik.
A nap végén kaptam egy mailt, hogy jön a DHL, stb. és van benne egy link, ahol tudom követni a küldeményt mikor hol jár. ez tök klafa
április 23, 9:05: jött a DHL futár, és elvitte a készüléket.
április 24: Tabi megérkezik Brno-ba.
április 26, 9:30: Hív a futár, hogy visszahozta a Tabit
Pont rom próbálgatás közben voltam, így visszatettem a gyári 4.2.2. image-t, és visszazártam a bootloader-t. Bekapcsoltam, csak a nyelvet állítottam be a többit skippeltem.
Miután átvette a feleségem, kértem, hogy kapcsolja be, hogy működik, stb. Mikor bebootolt, újból kérte a nyelvi, stb beállításokat. Olybá’ tűnik, hogy a szervizben hiába csak hardware hiba van, azért lecsekkolják a belsőt is. Tehát ezután tényleg mindenképpen érdemes EREDETI gyári állapotot visszaállítani!
Még sajna a kezemben nem volt, de a lebonyolítás elég profi. Ha most belegondolunk, hogyha háztól-házig szerviz, elvitték egy másik országba, megcsinálták, és hazahozták. Mindezt 4 munkanapon belül. Hááát…maximum respect!
remélem több ilyen nem lesz!