Sziasztok!
Barátnőmnek egy évvel ezelőtt vettem egy htc one V telefont. Az első gyári szoftverfrissítésig minden gond nélkül működött, azóta azonban telefonálás közben gyakran (4-5 hívásonként) megszakítja meg a hívást, többször a telefon is újraindul. (a probléma nem pontosan a szoftverfrissítéssel kezdődött, hanem az után) A problémán nem segített az azóta megérkezett 2. gyári szoftverfrisítés sem. Legújabban már nem csak hívás közben, hanem pl sms írás közben is újraindul a készülék.
Kérdéseim:
Az eddigi tapasztalataitok alapján ez típushiba, hardveres hiba vagy szoftveres hiba inkább?
Amennyiben szoftveres hiba, orvosolni tudjuk-e egy gyári adatok visszaállításával, vagy ez esetben custom rom megoldás lehet-e?
Köszi a tanácsokat előre is!
most nézem, féléves is elmúlt a történet most h új fejleményt vett a dolog. a hossza meghaladja az itteni karakterszámot, így nem írnám le, tömören szervizben volt a teló, kicserélték a fél készüléket, de a probléma továbbra is fenn áll.
természetesen a gari közben lejárt és most megy a harc h megint menjen szervizbe... de nem ez a lényeg. amellett h mindenki mást mond (forgalmazó, szerviz, htc) pár érdekesség is elhangzott amiről kíváncsi vagyok mi a véleményetek, mert bár ráció mindegyikben lehet, elsőre nem épp hihető sztorik:
- miután hongkongi a készülék, előfordulhat h a hazai szolgáltatókkal nem tud barátságot kötni mert ottani szolgáltatóspecifikus cuccok vannak benne, így benne van a pakliban h javíthatatlan (by htc)
- ha van viber a telefonon akkor ez okozhatja ezt a jelenséget, tele van az internet ezzel (egyet sem találtam) a jelenséggel (by forgalmazó)
namost az elsőt valamelyest kizárja, hogy volt pár hónap amíg működött minden gond nélkül. ugyanez igaz a viberes témára is, hisz nem az első pár hónap után lett feltelepítve. találkozott már bárki a fenti két jelenség valamelyikével, vagy netto bullshit ahogy jelenleg gondolom?